AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #145.704
Kom ik thuis van boodschappen doen, rent mijn dochtertje snel naar de voordeur en roept ze: “kom, snel rennen voor de n*ger” ipv regen.

• #145.706
Ik kreeg zojuist een pakketje...
15980948339368955197124227000033.jpg

• #145.709
Laatst bewerkt:
  • #145.710
Kan je veel tips geven, ook een 7 daagse detox voor de lever, heb ik al een paar keer gedaan.

Als je klaar bent voel de rechterkant van je buik heerlijk aan, alsof er een grote druk van af is gegaan, leververvetting kan een enorme impact op je leven hebben, je bent sneller moe, voelt je nooit fit etc.
Laat @chrash eerst eens 7 dagen van alcohol en junkfood afblijven.

• #145.711
Kan je veel tips geven, ook een 7 daagse detox voor de lever, heb ik al een paar keer gedaan.

Als je klaar bent voel de rechterkant van je buik heerlijk aan, alsof er een grote druk van af is gegaan, leververvetting kan een enorme impact op je leven hebben, je bent sneller moe, voelt je nooit fit etc.
Thnx voor de tip, maar ik denk dat wat @Steks typt al voldoende gaat zijn in mijn geval :)

• #145.715
Ik vind dat dus echt vies. Het zou zo lekker kunnen zijn maar iets aan de vulling staat me enorm tegen.
Ja ik ben ook meer van de zo puur mogelijk en massief. Maar...voor bij de koffie even zo'n stukje van deze ..ja dat vind ik wel weer lekker.

Terug
Naar boven