- Waardering
- 34.342
Een poepnegert.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En jij zag natuurlijk niet in dat dit voor jou een mogelijkheid was om met wat smooth talk te komen. Nee stilletjes toekijken en je beleving op dbb postenYou beta c*nt.
Bpetkingen wiljr bdiel je?
Jij snel rennenKom ik thuis van boodschappen doen, rent mijn dochtertje snel naar de voordeur en roept ze: “kom, snel rennen voor de n*ger” ipv regen.
Haha goeie grap van je dochter bolleHey.
5 meter lukt me nog welJij snel rennenHaha goeie grap van je dochter bolle
Laat @chrash eerst eens 7 dagen van alcohol en junkfood afblijven.Kan je veel tips geven, ook een 7 daagse detox voor de lever, heb ik al een paar keer gedaan.
Als je klaar bent voel de rechterkant van je buik heerlijk aan, alsof er een grote druk van af is gegaan, leververvetting kan een enorme impact op je leven hebben, je bent sneller moe, voelt je nooit fit etc.
Thnx voor de tip, maar ik denk dat wat @Steks typt al voldoende gaat zijn in mijn gevalKan je veel tips geven, ook een 7 daagse detox voor de lever, heb ik al een paar keer gedaan.
Als je klaar bent voel de rechterkant van je buik heerlijk aan, alsof er een grote druk van af is gegaan, leververvetting kan een enorme impact op je leven hebben, je bent sneller moe, voelt je nooit fit etc.

Ik vind dat dus echt vies. Het zou zo lekker kunnen zijn maar iets aan de vulling staat me enorm tegen.
Denk ook niet dat ze wou delen met jouIk vind dat dus echt vies. Het zou zo lekker kunnen zijn maar iets aan de vulling staat me enorm tegen.
Ja ik ben ook meer van de zo puur mogelijk en massief. Maar...voor bij de koffie even zo'n stukje van deze ..ja dat vind ik wel weer lekker.Ik vind dat dus echt vies. Het zou zo lekker kunnen zijn maar iets aan de vulling staat me enorm tegen.
Nee, alleen met jou dat weet je toch?
Ik moet morgen wel werken dus kan het vanavond niet wachten
Ik vind dat dus echt vies. Het zou zo lekker kunnen zijn maar iets aan de vulling staat me enorm tegen.

Hahahahahahaha dan eet ik ze zelf wel op joh. T is graag of niet 🤪Ik moet morgen wel werken dus kan het vanavond niet wachten
Vreet maar lekker op. Je kan het hebben.Hahahahahahaha dan eet ik ze zelf wel op joh. T is graag of niet 🤪