XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Tof! Super dat je dat gaat doen. Plasma of volbloed?
Ik heb bijna 50 keer plasma gegeven maar door omstandigheden mag ik dat niet meer. Ik ga van de week voor het eerst volbloed geven maar ben eerlijk gezegd wel bang om duizelig te worden!
Dat is puur omdat hij aan het blasten is hoor :p

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Ik heb mij tijdje terug weer aangemeld. Ik ben jaren geleden donor geweest maar moest toen stoppen.

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Collega stond 7 uur lang buiten te surveilleren. Dikke respect. (Stil staan, rondjes lopen)

DeepblueTonijn

Deepblue Tonijn Olijfolie
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2015
Lengte
1m92
Massa
107kg
Vetpercentage
14%
Tof! Super dat je dat gaat doen. Plasma of volbloed?
Ik heb bijna 50 keer plasma gegeven maar door omstandigheden mag ik dat niet meer. Ik ga van de week voor het eerst volbloed geven maar ben eerlijk gezegd wel bang om duizelig te worden!
Yes! Vol bloed als ik het goed heb, half litertje. Ben wel benieuwd, weten we meteen of me bloed “goed” is. Weet niet of ze net een beetje verkeerd geprikt hebben of dat het gewoon zo hoort, maar het doet nog “pijn”. Dikke naald ook

• Like
Waarderingen: BB_

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Is natuurlijk niet te vergelijken met jouw ervaringen bij defensie.
Mij hoor je er ook niet over, maar heb meer meegemaakt en verantwoordelijkheden gehad dan de gemiddelde Nederlander.

Jij maakt gelukkig veel mee op een dag behalve luiers verschonen.:p

Laatst bewerkt:

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
Jawel, zijn juist veel kurende lui die bloed doneren omdat het bepaalde voordelen heeft voor je waardes(dacht ik)
dat veel mensen iets doen betekent niet dat het mag. officieel mag je geen bloed geven als je kuurt, ivm gebruik naalden. lijkt me echter niet relevant als je gewoon steriel werkt en geen naalden hergebruikt/deelt etc

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Mij hoor je er ook niet over, maar heb meer meegemaakt en verantwoordelijkheden gehad dan de gemiddelde Nederlander.

Jij maakt gelukkig veel mee op een dag behalve luiers verschonen.:p
Ik net een hoop stront van de douchevloer van mogen verwijderen.

Kloontje

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
3 jun 2020
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Yes! Vol bloed als ik het goed heb, half litertje. Ben wel benieuwd, weten we meteen of me bloed “goed” is. Weet niet of ze net een beetje verkeerd geprikt hebben of dat het gewoon zo hoort, maar het doet nog “pijn”. Dikke naald ook
Half litertje is meestal volbloed idd, plasma is meer (650cc, iig bij vrouwen) en lig je ook langer in de stoel (bij mij duurde de afname gemiddeld 50 min.).
Dikte van de naald bij screening kan ik me niet meer herinneren, is al meer dan 15 jaar geleden. De naald bij plasma geven is overigens ook geen kleintje omdat ze de rode bloedlichaampjes weer terug je lichaam inpompen...
Hopelijk valt de naald voor de bloeddonatie mee!!

Burrito

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 jan 2020
Lengte
1m90
Massa
95kg
dat veel mensen iets doen betekent niet dat het mag. officieel mag je geen bloed geven als je kuurt, ivm gebruik naalden. lijkt me echter niet relevant als je gewoon steriel werkt en geen naalden hergebruikt/deelt etc
Dit.

Een van de voorwaarden voor bloeddonatie is dat je geen drugs hebt gespoten. Tja, als je steriel werkt... Dat is natuurlijk lastig te bepalen...

Jawel, zijn juist veel kurende lui die bloed doneren omdat het bepaalde voordelen heeft voor je waardes(dacht ik)
Maar met goedkeuring van een arts? Of melden die lui het niet en doen ze het alleen maar voor zichzelf? Zelf vind ik dat schandalig...

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Dit.

Een van de voorwaarden voor bloeddonatie is dat je geen drugs hebt gespoten. Tja, als je steriel werkt... Dat is natuurlijk lastig te bepalen...

Maar met goedkeuring van een arts? Of melden die lui het niet en doen ze het alleen maar voor zichzelf? Zelf vind ik dat schandalig...
Je hebt wel een punt.
Maar langs de andere kant, het bloed word gecontroleerd, gezuiverd en ze verdienen er gruwelijk geld mee terwijl wij denken dat we schenken aan een “goodwill” instantie die mensen “”””helpt””” terwijl het een kei-harde business is.

Naar boven