MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een van de voorwaarden voor bloeddonatie is dat je geen drugs hebt gespoten. Tja, als je steriel werkt... Dat is natuurlijk lastig te bepalen...
    Wat is hier de reden van, is het gebruik van drugs het probleem, of het ongecontroleerd toedienen van soms onbekende producten middels een naald?
     
    Ik vraag me af of er ooit 1 persoon is geweest die HIV heeft opgelopen door AAS gebruik :roflol:
     
    Laatst bewerkt:
    Wat is hier de reden van, is het gebruik van drugs het probleem, of het ongecontroleerd toedienen van soms onbekende producten middels een naald?
    "Omdat er vaak naalden en snuif tubes gedeeld worden"
    Antwoord van één van de doktoren bij een bloedafname punt.
     
    Heerlijk wakker geworden deze ochtend.
    Nog een uurtje blijven liggen in bed, lazy modus.
    En nu een lower workout.

    Deze avond hamburgers eten bij vrienden, ja de dag ziet er goed uit.
     
    Doordat Albert Heijn een flinke omzet had gemaakt tijdens de eerste golf Corona en dat mensen gingen hamsteren krijgen wij in december 70% winstuitkering terwijl dat normaal in april 40% is. Een gift van 700€ bovenop me salaris
     
    Lekkere pull traning gehad :D en ook nog even lekker gefietst
     
    Doordat Albert Heijn een flinke omzet had gemaakt tijdens de eerste golf Corona en dat mensen gingen hamsteren krijgen wij in december 70% winstuitkering terwijl dat normaal in april 40% is. Een gift van 700€ bovenop me salaris
    Dus 1400 deze maand?
    (grapjeu)
     
    Ik heb net een hele goede mop gelezen.
     
    Back
    Naar boven