Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Werd er laatst iets gezegd over de synergie tussen C4 en Gymshark?
vntl
F243916E-32EB-4B56-BEED-1337D7A91165.jpeg
 
Werd er laatst iets gezegd over de synergie tussen C4 en Gymshark?
vntl
Bekijk bijlage 506861
Ik vraag me altijd af waarom ze pre workouts en supplementen altijd van die achterlijke namen geven. Kan toch niet met fatsoen een pot pakken waar een gefotoshopte anabolengast op staat?

Deze valt nog mee. Alhoewel ik ook geen zilveren of gouden potje moet. Kan het niet gewoon wat minder opvallend tokkie allemaal?
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ik vraag me altijd af waarom ze pre workouts en supplementen altijd van die achterlijke namen geven. Kan toch niet met fatsoen een pot pakken waar een gefotoshopte anabolengast op staat?

Deze valt nog mee. Alhoewel ik ook geen zilveren of gouden potje moet. Kan het niet gewoon wat minder opvallend tokkie allemaal?
Je kan ook gewoon een kopje koffie zetten.
 
Je kan ook gewoon een kopje koffie zetten.
Nja, dat is ook zo. Ik heb nu een potje van xxl, op zich wel goed met wat citrulline en bèta alanine enzo. Iets dat waarschijnlijk wel iets doet.
 
  • Like
Waarderingen: LM
LM lijkt me wel het type dan een anabolengast op de bank heeft liggen waar ze naar kan kijken. Die heeft dat helemaal niet nodig.

Toch schat?
Zoeen waarvan de armen niet in verhouding zijn met hoofd en rest van zijn lichaam ? 🤣
 
Die zijn alleen bestemd voor homo's met geld. Kom maar weer proberen als je wat geld hebt fucking zwerver.

Also: reported voor BASHEN. Sanca Saxon kijken we even mee?
Huilen! Maar ik dacht dat je dat juist wilde. Anders zou je er toch niet zoveel tren en moeite in hebben gestoken?
 
Back
Naar boven