- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1metelvijveetig
Dacht dat het een Limburgs dingetje was.Een oud Chinees gezegde luidt:
"Een vrouw die al vroeg in de ochtend komt met vulgaire gedachtes en uitspraken, die hoor je 3 maanden lang thuis op te sluiten en ieder dag haar botten kapot te kraken"
Ik kan ook niet wennen aan houdoe. Of 'hedde gij dit of dat gedaan'.Mensen die mensen met 'Ha' begroetenDacht dat het een Limburgs dingetje was.
Ik kan ook niet wennen aan houdoe. Of 'hedde gij dit of dat gedaan'.
Hedde drugs opIk kan ook niet wennen aan houdoe. Of 'hedde gij dit of dat gedaan'.
Hedde ge dat gezeet gehad, ja minne dat werkelijk woahr? Hoe doe de ge dat , hoe doe de ge dat, hoe hedde ge dat gedaan?
'Wa makte gaai nouw kloar?"Ik kan ook niet wennen aan houdoe. Of 'hedde gij dit of dat gedaan'.
of "ik ben aangereden". Als je dat zegt mag je van mij ook echt onder een auto terecht komenIk kan ook niet wennen aan houdoe. Of 'hedde gij dit of dat gedaan'.
of "ik ben aangereden". Als je dat zegt mag je van mij ook echt onder een auto terecht komen
De t*ring. Die gast kwam niet meer bijMisschien doe je toch wat fout als elke bulk en cut je kracht zo hard varieert.Ondanks dat ik 14 weken cut heb ik toch 250kg Deadlift omhoog gekregen.
of het is die 40mg anavar en 40mg Winstrol die ik Preworkout nam
Dat hij wat fout doet was al duidelijk toch?Misschien doe je toch wat fout als elke bulk en cut je kracht zo hard varieert.
Allicht als hij hoort dat je zelfs als natty geen kracht hoeft te verliezen in een cut dat er een lampje gaat branden.
Ik kan ook niet wennen aan houdoe. Of 'hedde gij dit of dat gedaan'.
Tijdens Lockdown niets gedaan he. Nu tijdens cut soort reboundMisschien doe je toch wat fout als elke bulk en cut je kracht zo hard varieert.