- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Dit wekt bij mij herkenbare gevoelens op 😂of "ik ben aangereden". Als je dat zegt mag je van mij ook echt onder een auto terecht komen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit wekt bij mij herkenbare gevoelens op 😂of "ik ben aangereden". Als je dat zegt mag je van mij ook echt onder een auto terecht komen
Ik heb me serieus een keer zorgen gemaakt over een brabo die appte dat hij was aangereden....of "ik ben aangereden". Als je dat zegt mag je van mij ook echt onder een auto terecht komen
Dom volk pffffSame here.Ik heb me serieus een keer zorgen gemaakt over een brabo die appte dat hij was aangereden....Dom volk pffff
Al een goed boek gekocht?
Heb er nog genoeg liggen, lang niet meer gelezen. Komende week eerst even huis opruimen en mailachterstand bijwerken.
Ik weet nog wel een aanrader.
Belangrijk onderdeel van het dieet, ik heb deze info van een vriend.
Fijne vakantie!
Charmeoffensief strikes again

Strafpunt voor misbruik van de like button.
Gun hem ook wat strafpunten voor de dislike knop, die gebruikt @DeeJay1 bij mij maar al te graag.
Deejay is streng maar (doorgaans) rechtvaardigGun hem ook wat strafpunten voor de dislike knop, die gebruikt @DeeJay1 bij mij maar al te graag.

Ik wou jou morgen gaan ++ maar dat gaat nu dus niet gebeuren.Gun hem ook wat strafpunten voor de dislike knop, die gebruikt @DeeJay1 bij mij maar al te graag.
En hoeveel botten, pezen en bloed zit eraan?lokale turkse supermarkt in de buurt gevonden: 2,5kg kip voor €6
lekker man
Wen er maar niet aan.