- Waardering
- 7.098
Ho ho heb al getreend vandaag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ho ho heb al getreend vandaag
Ja ja, ik las het. Ik doelde meer op het feit dat je er dan geen 30 minuten over doet om naar het toilet en terug te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax t zo goed deed...och wacht, ik zie t al...Venlo

Retsina= geld in de vuilnisbak.Weer vloeistof door de douane gekregen. Naar de VS is m'n leatherman ook al een keer gelukt in m'n handbagage. En net beneden de gewichtslimiet gebleven m'n m'n koffer ondanks de ouzo en retsina.
![]()
Weer vloeistof door de douane gekregen. Naar de VS is m'n leatherman ook al een keer gelukt in m'n handbagage. En net beneden de gewichtslimiet gebleven m'n m'n koffer ondanks de ouzo en retsina.
![]()

DaredevilWeer vloeistof door de douane gekregen. Naar de VS is m'n leatherman ook al een keer gelukt in m'n handbagage. En net beneden de gewichtslimiet gebleven m'n m'n koffer ondanks de ouzo en retsina.
![]()
Cervela? Bicky? Wat zijn dat voor exotische snacks? Belgisch?Voor een keer verstand op nul en frietjes gaan halen met gebakken cervela en een bicky.
En ja, maakt men dag wel goed zonder verder over na te denken...
Zoooooolang geleden!
Haha idd,nederlandse frieten trekken echter op niets !Cervela? Bicky? Wat zijn dat voor exotische snacks? Belgisch?

Nu alweer terug naar huis?Weer vloeistof door de douane gekregen. Naar de VS is m'n leatherman ook al een keer gelukt in m'n handbagage. En net beneden de gewichtslimiet gebleven m'n m'n koffer ondanks de ouzo en retsina.
![]()
Wut?Haha idd,nederlandse frieten trekken echter op niets !![]()
Dat is hier in BE al 20+jWut?
Nou zouden ze in België goed friet moeten kunnen bakken. Helaas gebruiken ze vaak verkeerde aardappels en krijg je half verbrande slappe frieten.
Ze hebben in België tegenwoordig wel betere sauzen (Andalouse 😋)

Die zoete Nederlandse mayonaise vind ik niets. De friet is hier wel vaak beter dan je zou verwachten.
Seizoen is echt over nu. Wij waren de laatste hotelgasten en laatste TUI vlucht van het jaar.
McDonald's frietsaus.Die zoete Nederlandse mayonaise vind ik niets. De friet is hier wel vaak beter dan je zou verwachten.
Ik vind mosterd mayonaise ook erg lekker trouwens. Of citroenmayo.
Ze zouden een huilende smiley als reactie moeten hebben voor Posts als deze 😂