ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een account op Tik tok? Twijfel je soms ook aan je geaardheid?Mn pr squat eens naar een TikTok fitness coach gestuurd voor de grap. Leuk meneertje
![]()
Een platform waar je dit soort filmpjes ziet:
Tot nu toe nog niet getwijfeldHeb je een account op Tik tok? Twijfel je soms ook aan je geaardheid?
Afhankelijk van waar je werkt, bepaald het bedrag tussen de 4-8 euro per gewerkte dag.dit kennen wij niet in Nederland ,wat moet ik me hierbij voorstellen ,elke dag gratis eten of boodschappen doen
En dat geldt ook voor 9-5 banen?Afhankelijk van waar je werkt, bepaald het bedrag tussen de 4-8 euro per gewerkte dag.
Enkel te gebruiken voor voeding. komt neer op 100+ euro extra/maand bij mij. Heb ook nog ecocheques ook wel iets leuks.
Ja hoor, niet elke werkgever uiteraard.
Ah, dan is het geen equivalent aan maaltijdvergoeding bij werken rond etenstijd, wat we in NL uiteraard wel kennen.Ja hoor, niet elke werkgever uiteraard.
Dat zijn die extra legale voordelen waar ze het in de vacatures soms over hebben, net zoals een goedkope zorgverzekering bijvoorbeeld.
nee net wat anders inderdaad.Ah, dan is het geen equivalent aan maaltijdvergoeding bij werken rond etenstijd, wat we in NL uiteraard wel kennen.
Een platform waar je dit soort filmpjes ziet:
TikTok - Make Your Day
vm.tiktok.com
Tot nu toe nog niet getwijfeld
Oh echt? Ja voor mij ook dus, ga helemaal stuk eromhmm, beetje aandacht zoeken door grappig proberen te doen.... is wel wat voor mij ja
Ik volg 🌻💪hmm, beetje aandacht zoeken door grappig proberen te doen.... is wel wat voor mij ja
Oh echt? Ja voor mij ook dus, ga helemaal stuk erom
Getikt
Getokt
Toch een goed voornemen, die extra cardioAjax kijken, best vermakelijk. Even naar de wc gaan en wat drinken pakken, 3 goals gemist![]()