XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.202
2de cycle van 3/5/1 gehad, volgende week een deload en me schema gaan fine tunen.

• #148.204
tiktok?

• #148.205
Mn pr squat eens naar een TikTok fitness coach gestuurd voor de grap. Leuk meneertje

Screenshot_20201024-102450_Instagram.jpg
Heb je een account op Tik tok? Twijfel je soms ook aan je geaardheid?

• #148.207
dit kennen wij niet in Nederland ,wat moet ik me hierbij voorstellen ,elke dag gratis eten of boodschappen doen
Afhankelijk van waar je werkt, bepaald het bedrag tussen de 4-8 euro per gewerkte dag.

Enkel te gebruiken voor voeding. komt neer op 100+ euro extra/maand bij mij. Heb ook nog ecocheques ook wel iets leuks.

• #148.208
Afhankelijk van waar je werkt, bepaald het bedrag tussen de 4-8 euro per gewerkte dag.

Enkel te gebruiken voor voeding. komt neer op 100+ euro extra/maand bij mij. Heb ook nog ecocheques ook wel iets leuks.
En dat geldt ook voor 9-5 banen?

• #148.209
  • #148.210
Ja hoor, niet elke werkgever uiteraard.
Dat zijn die extra legale voordelen waar ze het in de vacatures soms over hebben, net zoals een goedkope zorgverzekering bijvoorbeeld.
Ah, dan is het geen equivalent aan maaltijdvergoeding bij werken rond etenstijd, wat we in NL uiteraard wel kennen.

• #148.216
Kunnen ze dat niet samen met instagram in de ban steken.

10 jarige die op ''wet ass p*ssy'' dansen is niet mijn idee van plezier (tik tok). Meteen ook de gemiddelde leeftijd weergegeven.

• #148.219
Ajax kijken, best vermakelijk. Even naar de wc gaan en wat drinken pakken, 3 goals gemist :roflol:

Terug
Naar boven