- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
15e bruto is in BE geen slecht loon voor een ongeschoold beroep, heb ik het ook heel lang mee moeten doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
15e bruto is in BE geen slecht loon voor een ongeschoold beroep, heb ik het ook heel lang mee moeten doen

dacht bruto, maar met toeslagen zit je gewoon boven die 15eu/net en maaltijdcheques, andere voordelen.
Je hebt nergens wat te zeggen zolang je onder een baas werkt hoorEcht zo’n Belgisch woord: tewerkgesteld. Geeft de betekenis wel meteen mooi aan, je hebt zelf geen f**k te zeggen.

Onzin. Ik heb een baas maar heb wel degelijk een hoop te zeggen. Niet alle bedrijven zijn als werkkamp ingericht.Je hebt nergens wat te zeggen zolang je onder een baas werkt hoor![]()
oké!Onzin. Ik heb een baas maar heb wel degelijk een hoop te zeggen. Niet alle bedrijven zijn als werkkamp ingericht.
TromgeroffelDe weegschaal geeft 81 aan, ik kom van 90 af, nooit hoger dan 90 gewogen maar ook niet lager dan 80, spannende ontwikkelingen.
Moet ook mijn VP laten meten, wat er nu staat is een schatting van mijn kant.
Lekker squatten met een holle rug, en knieën naar binnen drukken?Mn pr squat eens naar een TikTok fitness coach gestuurd voor de grap. Leuk meneertje
![]()
23% is al naar de obese kant hoorMoet ook mijn VP laten meten, wat er nu staat is een schatting van mijn kant.

Weet ik man, we gaan doorknallen.23% is al naar de obese kant hoor
Edit: voor een man, voor dat ik al die vrouwen hier over me heen krijg.
Ja dat zou je wel willen hévoor dat ik al die vrouwen hier over me heen krijg.

Zit hier geen concurrentie voor mijn vrouw, zou dom zijn

Wilde net beginnen te schelden. Ik wil naar de 23🤣🤣23% is al naar de obese kant hoor
Edit: voor een man, voor dat ik al die vrouwen hier over me heen krijg.
Die kwam ook als eerste in mij op haha
"TikTok coach"... 😭Mn pr squat eens naar een TikTok fitness coach gestuurd voor de grap. Leuk meneertje
![]()
Gekukkig geen nachtdienst