XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.529
  • #148.532
waarom zou je uberhaupt zijn spullen weggooien is zijn vraag denk ik. tenzij hij dus bijvoorbeeld is vreemdgegaan, dan gewoon bij het grofvuil
Oh zo bedoel je. Zou niet weten ongeacht de situatie waarom ik zijn spullen zou willen houden. Dus daarom maar terug gegeven

• #148.533
Ja dat snap ik, maar waarom zou je überhaupt iemands spullen weggooien? Dat lijkt me sowieso kinderachtig om te doen.

En gezien 't feit je boos bent zal hij wel vreemdgegaan vermoed ik.
Ja ok, maar soms doe je wel eens domme kinderachtige dingen uit boosheid. Zo wil ik niet meer zijn dus vandaar deze keuze

• #148.534
Ja ok, maar soms doe je wel eens domme kinderachtige dingen uit boosheid. Zo wil ik niet meer zijn dus vandaar deze actie
Als je er iets aan wilt doen
tenor (2).gif

• #148.535
  • #148.536
Trainingen deze week gaan lekker. Heerlijke motivatie, energie en pomp om alles te geven. Alleen nu wat moeite met focus en Rack Pulls vallen zwaar vandaag. Sterretjes kijken.:P
:flexbiceps:

• #148.539
waarom zou je uberhaupt zijn spullen weggooien is zijn vraag denk ik. tenzij hij dus bijvoorbeeld is vreemdgegaan, dan gewoon bij het grofvuil
In situaties als deze zie je of iemand karakter heb of niet, ik vind het sterk wat ze heb gedaan. Als haar ex daar raar van opkijkt dan kende hij haar niet goed genoeg.

Terug
Naar boven