- Waardering
- 8.741
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Je bent gegroeidIn plaats van alles weg te gooien uit boosheid, spulletjes terug gegeven aan ex. Voelde best wel goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent gegroeidIn plaats van alles weg te gooien uit boosheid, spulletjes terug gegeven aan ex. Voelde best wel goed

Daar ga je spijt van krijgen.In plaats van alles weg te gooien uit boosheid, spulletjes terug gegeven aan ex. Voelde best wel goed

Ja echt

Omdat?
Waarom zou je dat überhaupt doen dan? Is hij vreemdgegaan?In plaats van alles weg te gooien uit boosheid, spulletjes terug gegeven aan ex. Voelde best wel goed
Was een grapje
Hoe een relatie beëindigd wordt, zegt veel over de relatie.In plaats van alles weg te gooien uit boosheid, spulletjes terug gegeven aan ex. Voelde best wel goed
Omdat ik het zonde en kinderachtig vind om het weg te gooienWaarom zou je dat überhaupt doen dan? Is hij vreemdgegaan?
waarom zou je uberhaupt zijn spullen weggooien is zijn vraag denk ik. tenzij hij dus bijvoorbeeld is vreemdgegaan, dan gewoon bij het grofvuilOmdat ik het zonde en kinderachtig vind om het weg te gooien
Was een n*ger dus denk hetWaarom zou je dat überhaupt doen dan? Is hij vreemdgegaan?
Ja dat snap ik, maar waarom zou je überhaupt iemands spullen weggooien? Dat lijkt me sowieso kinderachtig om te doen.Omdat ik het zonde en kinderachtig vind om het weg te gooien
Oh zo bedoel je. Zou niet weten ongeacht de situatie waarom ik zijn spullen zou willen houden. Dus daarom maar terug gegevenwaarom zou je uberhaupt zijn spullen weggooien is zijn vraag denk ik. tenzij hij dus bijvoorbeeld is vreemdgegaan, dan gewoon bij het grofvuil
Ja ok, maar soms doe je wel eens domme kinderachtige dingen uit boosheid. Zo wil ik niet meer zijn dus vandaar deze keuzeJa dat snap ik, maar waarom zou je überhaupt iemands spullen weggooien? Dat lijkt me sowieso kinderachtig om te doen.
En gezien 't feit je boos bent zal hij wel vreemdgegaan vermoed ik.
Als je er iets aan wilt doenJa ok, maar soms doe je wel eens domme kinderachtige dingen uit boosheid. Zo wil ik niet meer zijn dus vandaar deze actie
Naja, beetje afhankelijk van de situatie en wat de spullen waren natuurlijk.. Zou niet weten ongeacht de situatie waarom ik zijn spullen zou willen houden.
Vrouwen en kinderachtig? Dat was toch altijd meer iets voor mannen.Ja ok, maar soms doe je wel eens domme kinderachtige dingen uit boosheid. Zo wil ik niet meer zijn dus vandaar deze actie
Hoe kom je daar toch steeds bij

Het is allemaal uit eigen ervaring bij hem.
In situaties als deze zie je of iemand karakter heb of niet, ik vind het sterk wat ze heb gedaan. Als haar ex daar raar van opkijkt dan kende hij haar niet goed genoeg.waarom zou je uberhaupt zijn spullen weggooien is zijn vraag denk ik. tenzij hij dus bijvoorbeeld is vreemdgegaan, dan gewoon bij het grofvuil
Denk dat je toch gelijk had