XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Je hebt er nog een paar vergeten. Camel ook al artiest, ik wist wel dat hij tegenwoordig moderator is hier..
    Ja sorry, ik had geen zin alle goeie Britse bands te noemen, dan ben ik nog wel even bezig. :p
    Klassieker, mag niet ontbreken in mijn collectie:
    1603999002268.png
     
    De manier hoe martien praat :roflol:. Never gets old
     
    Had niet door dat ik de 20.000 posts was gepasseerd. Hierbij wil ik dat vieren met een mooi plaatje hieronder. Warme groenten bisapman.

    dow-posts-solid-gains-after-crossing-the-20000-milestone.jpg
    Gefeliciteerd, wat een mijlpaal!

    Hopelijk mag ik deze mijlpaal ook eens behalen in mijn leven. Dan is mijn leven helemaal compleet.

    Waar kan je de badges zien eigenlijk?
     
    Gefeliciteerd, wat een mijlpaal!

    Hopelijk mag ik deze mijlpaal ook eens behalen in mijn leven. Dan is mijn leven helemaal compleet.

    Waar kan je de badges zien eigenlijk?
    Veel rellen helpt ;)
     
    • Haha
    Waarderingen: Onit
    Een boek voor blok 2 van t eerste semester tegen gekomen op een of andere vage site via Tor browser, scheelt weer 80 euro :).
     
    Een boek voor blok 2 van t eerste semester tegen gekomen op een of andere vage site via Tor browser, scheelt weer 80 euro :).
    Heb echt al 300-400 euro bespaard met al m'n boeken illegaal te downloaden hahaha, ideaal.
     
    Nee niet meer... was natuurlijk Health City premium geworden. Inmiddels ben ik ook verhuisd... jij dan?
    Ik ook al een lange tijd niet meer. Trainde een tijd bij basic fit Aalsmeer. Momenteel bij Big Gym Bovenkerk.
     
    Ik ook al een lange tijd niet meer. Trainde een tijd bij basic fit Aalsmeer. Momenteel bij Big Gym Bovenkerk.
    Die moet wel goed zijn toch? Zag flyers toen, als ik nog in Amstelveen had gewoond was ik zeker wezen kijken
     
    Back
    Naar boven