apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
De gym is top. Heel veel apparatuur. Nieuw, ruim.Die moet wel goed zijn toch? Zag flyers toen, als ik nog in Amstelveen had gewoond was ik zeker wezen kijken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gym is top. Heel veel apparatuur. Nieuw, ruim.Die moet wel goed zijn toch? Zag flyers toen, als ik nog in Amstelveen had gewoond was ik zeker wezen kijken
Dat is geen liefde, dat is gewoon dierlijke lust.Ik wil me niet bemoeien, maar ik zie iets opbloeien...
Echt liefde is elkaar taggen in reclame op insta
![]()
Bijna is niet helemaal ! Succes!Ben gewoon zenuwachtig voor een gym "shoot" haha ook bijna de batterij vergeten 😑
Je kunt een tas vol lekkere supplementen winnen. Was dit Nocco? Maar inderdaad, ik vind @Aline een lieve vrouw.Ik wil me niet bemoeien, maar ik zie iets opbloeien...
![]()

Ja vast wel, gelukkig met een bekende.
Ik ga ook maar eens solliciteren bij de Basic Fit. Collega's met een goed gevoel voor humor zijn altijd fijn.
@MODS. Wanneer gaan jullie de onderstaande emoji toevoegen aan de like reacties? Hij is zo vaak toepassing dat jullie nu geen keuze meer hebben.Ik wil me niet bemoeien, maar ik zie iets opbloeien...
![]()
Dat is fijn! Worden de foto's hier ook gedeeld? Iedere dag ander profiel fotootje ofzo 😂
Moet je er wel even een bakje onder houden tegen het knoeien. Dit kan echt niet@MODS. Wanneer gaan jullie de onderstaande emoji toevoegen aan de like reacties? Hij is zo vaak toepassing dat jullie nu geen keuze meer hebben.
![]()
Ik denk dat hij de fotograaf is vandaag.Dat is fijn! Worden de foto's hier ook gedeeld? Iedere dag ander profiel fotootje ofzo 😂
Zit ik weer eens niet op te letten 🙈

Huh? Waar sta jij dan?
Achter je xoxo
😏
Joh.. Nou dat zit erop ff foto's inladen nu wel jpeg plus raw gedaan. Mooi dat de eigenaar gewoon zegt kom volgende keer wat later als we sluiten kunnen jullie rustaagh door.