XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • ga er maar van uit dat het niet gaat lukken man. Sony wil in het begin zo veel mogelijk (lees bijna alles) online verkopen zodat er geen drukte ontstaat in de winkels. Het gaat lang duren tot er genoeg winkelvoorraad is om even een winkel naar binnen te lopen en er eentje mee te nemen, ben ik bang
    zou er maar niet vanuit gaan inderdaad :roflol: gaat er uberhaupt winkelvoorraad zijn?
     
    ga er maar van uit dat het niet gaat lukken man. Sony wil in het begin zo veel mogelijk (lees bijna alles) online verkopen zodat er geen drukte ontstaat in de winkels. Het gaat lang duren tot er genoeg winkelvoorraad is om even een winkel naar binnen te lopen en er eentje mee te nemen, ben ik bang
    En natuurlijk pakken ze zo de meeste marge. Cut out the middle man
     
    waarom zou je dan wachten?
    Omdat ze steeds meer shit zoals dit naar buiten brengen net voor de release.
    M.u.v OS heb je 667GB opslag.
    Call of Duty Warzone op je PS5'je en je hebt nog maar 400 over.
    Je kan nog steeds externe HDD/SSD gebruiken natuurlijk maar is alsnog een stuk trager dan als je gewoon een fatsoenlijke interne SSD hebt.
    En zoals het artikel al vermeld:

    Alleen het uitbreiden van de snelle interne opslag is aanvankelijk niet mogelijk. Gebruikers kunnen wel een externe hdd of ssd aansluiten via USB. Dergelijke opslag is echter niet geschikt voor next-gengames

    Ook heb je nog alle kinderziektes die er ongetwijfeld bij zitten bij zo'n eerste batch.
    Ik wacht nog ff :)
     
    Omdat ze steeds meer shit zoals dit naar buiten brengen net voor de release.
    M.u.v OS heb je 667GB opslag.
    Call of Duty Warzone op je PS5'je en je hebt nog maar 400 over.
    Je kan nog steeds externe HDD/SSD gebruiken natuurlijk maar is alsnog een stuk trager dan als je gewoon een fatsoenlijke interne SSD hebt.
    En zoals het artikel al vermeld:

    Alleen het uitbreiden van de snelle interne opslag is aanvankelijk niet mogelijk. Gebruikers kunnen wel een externe hdd of ssd aansluiten via USB. Dergelijke opslag is echter niet geschikt voor next-gengames

    Ook heb je nog alle kinderziektes die er ongetwijfeld bij zitten bij zo'n eerste batch.
    Ik wacht nog ff :)

    het is nog niet mogelijk omdat die software in de eerste instantie is uitgeschakeld, maar het zit er dus wel in. het is niet zo dat de eerste batch deze optie uberhaupt nooit gaat hebben dus zou voor mij geen reden zijn om hem later te kopen

    kinderziektes zijn nog wel eens een ding bij zo'n eerste batch idd
     
    het is nog niet mogelijk omdat die software in de eerste instantie is uitgeschakeld, maar het zit er dus wel in. het is niet zo dat de eerste batch deze optie uberhaupt nooit gaat hebben dus zou voor mij geen reden zijn om hem later te kopen

    kinderziektes zijn nog wel eens een ding bij zo'n eerste batch idd
    Ben benieuwd met wat voor tegenvallers ze nog gaan komen in ieder geval :roflol:
     
    Mijn Ps4 functioneert nog prima en Cod mw remastered is het enige wat ik speel, de nieuwe Cods worden slechter en slechter...
     
    Mijn Ps4 functioneert nog prima en Cod mw remastered is het enige wat ik speel, de nieuwe Cods worden slechter en slechter...
    Mijn Ps3 functioneert ook nog prima :roflol: kijk er toch alleen netflix op en soms een potje bo2 of gta5
     
    Ik speel ook altijd met dezelfde gasten voornamelijk uit Engeland en Italië, zolang die gasten blijven spelen blijven de servers ook open. Niet dat we dat hebben afgesproken maar hoe het nu gaat is gewoon prima.
     
    Het is allemaal geld klopperij en de gamers base van deze games zit tegenwoordig vol met 16 jarigen die dag en nacht gamen.
    Vroeger zat het vol met 12 jarige screechers die alleen maar je moeder uit konden schelden 🤣
    Goude oude MW2 lobbies
     
    Kan wel! Als ik m'n ps3 boven water weet te halen :p
    20201106_130427.jpg


    Kopen?
     
    Ik heb een Nintendo 64.
     
    Back
    Naar boven