- Waardering
- 12.701
ik hèb tenminste haar. Gij bent zeker zunne kale knikker
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van boven hippie, vanaf de nek naar beneden bijna overal pasgeboreneik hèb tenminste haar. Gij bent zeker zunne kale knikker

Net als online een beetje stoer lopen doen met een ak van een vriend, die dus niet eens meer bij jou ligt
Zeker niet, maar ik loop er ook niet stoer mee te doenJa jij laat mij ofc anytime een AK zien in je virtuele gay scene wereldje.
al helemaal niet als volwassen vent, al kan ik me bij jouw mentale voortgang wel een uitzondering voorstellen.Zeker niet, maar ik loop er ook niet stoer mee te doenal helemaal niet als volwassen vent, al kan ik me bij jouw mentale voortgang wel een uitzondering voorstellen.
Homo.N64 + Game Cube ligt nog ergens bij m'n ma op zolder.Ik vind het nog steeds jammer dat mijn ouders die ooit weggedaan hebben. Mario kart double dash was de shit

De helft van alle foto's op mijn insta heb ik er zelf niet eens opgezet

Wacht ff... is dit @Aquaexplo ?Snapchat is trouwens ook behoorlijk.....gayyyyy
![]()
Leuke blouse ook
4 jaar geleden ofzo

Jij volgde mij al maar had je eraf geflikkerd.De helft van alle foto's op mijn insta heb ik er zelf niet eens opgezet
BTW volg me meteen ff
oh lol
@DeeJay1, hoe komt hij aan onze foto?
Mij ook

Je hebt nog steeds insta, alleen volg je niemand en heb je maar 1 volger. Je kan gwn je acc verwijderen heIedereen. Heb geen insta meer maar zo kom ik stoerder over.
Laat mij met rust