Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.701
@Onit @DeeJay1 jongens...jullie missen iets ..oculus quest 2 :heart:

• #148.704
Don’t bother, bo2 is niet te spelen, de enige cod waar ik tot master prestige was gegaan. De servers schijnen ruk te zijn.

• #148.705
20201106_130427.jpg

Kopen?

Ik ben ook in, bo2 blijft legendary

Oke vooruit. Loop speciaal voor jullie naar boven om m'n ps3 af te stoffen.

Edit: bestaan er nog mods voor BO2?

• Like
Waarderingen: Apw
  • #148.706
Don’t bother, bo2 is niet te spelen, de enige cod waar ik tot master prestige was gegaan. De servers schijnen ruk te zijn.
Ik speel het laatste tijd redelijk vaak en het valt me mee. Weinig hacked lobbies, interrupted connections oid. Modern warfare is een stuk slechter om nu te spelen

• #148.707
Bo2 heb ik vrij lang gespeeld, van 2012 tot 2016, mw remastered speel ik ook al vrij lang, nu nog steeds.

• #148.708
Normaal gesproken wordt er thuis veel gezeurd en worden dingen 1000 keer herhaald waar ik mij aan kan ergeren.

maar in vroeg of ze konden zeuren dat ik moet reserveren eerst volgende dag bij basic fit :roflol: Anders vergeet ik weer en zitie propvol

• #148.710
@Apw @Aquaexplo m’n PlayStation laad geen cd’s meer... blijft “doortikken” als ik de cd erin doe
Dan hoop ik dat je bluray drive niet stuk is. Zit er geen cd in gepropt ofzo. Als hij echt niks doet kan je hem ff uit elkaar schroeven en de drive even bekijken. Mijne las 2 jaar geleden ook niks meer, heb toen even de laser schoongemaakt en alles deed het weer.

• #148.711
Ja bekend probleem, dat getik heb ik ook met mijn ps4 maar die doet het nog, de vraag is tot waar, al bijna 7 jaar oud.

• #148.712
Dan hoop ik dat je bluray drive niet stuk is. Zit er geen cd in gepropt ofzo. Als hij echt niks doet kan je hem ff uit elkaar schroeven en de drive even bekijken. Mijne las 2 jaar geleden ook niks meer, heb toen even de laser schoongemaakt en alles deed het weer.
Ben hem nu aan het jailbreaken. Ook leuk

Terug
Naar boven