Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik dat eten?
Ik ben ook in, bo2 blijft legendary
Ik speel het laatste tijd redelijk vaak en het valt me mee. Weinig hacked lobbies, interrupted connections oid. Modern warfare is een stuk slechter om nu te spelenDon’t bother, bo2 is niet te spelen, de enige cod waar ik tot master prestige was gegaan. De servers schijnen ruk te zijn.
Dan hoop ik dat je bluray drive niet stuk is. Zit er geen cd in gepropt ofzo. Als hij echt niks doet kan je hem ff uit elkaar schroeven en de drive even bekijken. Mijne las 2 jaar geleden ook niks meer, heb toen even de laser schoongemaakt en alles deed het weer.@Apw @Aquaexplo m’n PlayStation laad geen cd’s meer... blijft “doortikken” als ik de cd erin doe
Ben hem nu aan het jailbreaken. Ook leukDan hoop ik dat je bluray drive niet stuk is. Zit er geen cd in gepropt ofzo. Als hij echt niks doet kan je hem ff uit elkaar schroeven en de drive even bekijken. Mijne las 2 jaar geleden ook niks meer, heb toen even de laser schoongemaakt en alles deed het weer.
Inb4 virus download
mijn game cube functioneert ook nog welMijn Ps3 functioneert ook nog primakijk er toch alleen netflix op en soms een potje bo2 of gta5
Ik vind het nog steeds jammer dat mijn ouders die ooit weggedaan hebben. Mario kart double dash was de shit
Ermee schieten is wel gaafHieronder trouwens nog een foto van de gemiddelde manlet met ak
![]()
Ben jij dit? Bijna even behaard