- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Ja gelukkig ! Morgen mijn vrije dag helaas. Geen idee wat ik daarmee moet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gelukkig ! Morgen mijn vrije dag helaas. Geen idee wat ik daarmee moet.
Trainen eten netflixenJa gelukkig ! Morgen mijn vrije dag helaas. Geen idee wat ik daarmee moet.
Dat is al standaard. Beetje meer randanimatie zou fijn zijn. Eventueel videogesprekken met vrienden en booze. Want al dat hypocriet gewandel, daar doe ik niet aan mee

Ik dacht ook meteen aan 50ShadesSorry ik dacht heel even dat dat een rek was dat je dan zo over je bed heen trekt en iemand dan vastbindt in een positie
he wel gaaf ding zo
Dan heb je blijkbaar toch nog teveel gedaan. Het is de bedoeling dat je als een jonge God, bij je kist aankomt. Dus rustig aan.
Stating the obvious.
Yepyep. Voel me een beetje zoals jouw lever. 😉
Een beetje verward?
Vet en fucked up 🤣
Met spijt in het hart moet ik meedelen dat mijn lever op streng dieet is.
Tuurlijk voel je je een oude lul. Je hersenen werken nog niet mee met de deload🙃 maar je kan het! En idd.. goede ervaringen motiveren ook weer dus hoop dat je t goede gaat ervaren 🔥
Hahahahahahhaha ze had gehoopt dat je íets langer zou slapen😂😂Vriendin zegt dat ze voorzichtig gaat zijn bij de demonstraties, eerste wat ik zie als ik wakker wordt is dat ze vooraan staat en puto policia in het gezicht van alle agenten loopt te schreeuwen![]()
![]()
Niets aan de hand hoor. Vind het stiekem ook wel lekker. Best hard gesport afgelopen paar zes weken na de vorige deload.Tuurlijk voel je je een oude lul. Je hersenen werken nog niet mee met de deload🙃 maar je kan het! En idd.. goede ervaringen motiveren ook weer dus hoop dat je t goede gaat ervaren 🔥
Jouw opmerking kwam ook alles behalve dramatisch over. Daarom, soms is t gewoon even "nodig"Niets aan de hand hoor. Vind het stiekem ook wel lekker. Best hard gesport afgelopen paar zes weken na de vorige deload.