AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.921
Krijg van me werkgever een bonus van 400 euro! Ik zou eigenlijk minder krijgen omdat ik geen vast contract heb en weinig werk nu, maar dankzij mijn vele uren in mijn tussenjaar is het toch het maximale 400 geworden door mijn manager. Toch wel een warm gevoel dat je werkgever met zoiets komt en dan ook nog rekening met je houd desondanks de mindere uren die ik de laatste 3 maanden werk.
Achtergrond info: rete druk in het magazijn, nieuwe iphone van laatst, drukte bij de medicijnenbezorging en werkgever heeft een grote investeerder aan de haak geslagen laatst dus er gaat flink uitgebreid worden de komende maanden.

• #148.922
Krijg van me werkgever een bonus van 400 euro! Ik zou eigenlijk minder krijgen omdat ik geen vast contract heb en weinig werk nu, maar dankzij mijn vele uren in mijn tussenjaar is het toch het maximale 400 geworden door mijn manager. Toch wel een warm gevoel dat je werkgever met zoiets komt en dan ook nog rekening met je houd desondanks de mindere uren die ik de laatste 3 maanden werk.
Achtergrond info: rete druk in het magazijn, nieuwe iphone van laatst, drukte bij de medicijnenbezorging en werkgever heeft een grote investeerder aan de haak geslagen laatst dus er gaat flink uitgebreid worden de komende maanden.
Altijd goed nieuws! Waardering

• #148.923
Nice wij krijgen ook een bonus van Albert Heijn omdat wij zo hard werkten tijdens die toiletrollen periode dat mensen grote hoeveelheden boodschappen deden.

December loon Beloont met Winstuitkering 70% want normaal is het bij ons 40-45%

• #148.925
Nice wij krijgen ook een bonus van Albert Heijn omdat wij zo hard werkten tijdens die toiletrollen periode dat mensen grote hoeveelheden boodschappen deden.

December loon Beloont met Winstuitkering 70% want normaal is het bij ons 40-45%
Hoe gaan ze dat doen bij mensen met een all in loon?

• #148.926
Hoe gaan ze dat doen bij mensen met een all in loon?
Mensen met een all in loon krijgen maar 1x per jaar en dat valt op april maar op de brief van de CEO stond dat wij het op december worden beloond. Geen idee trouwens hoe dat allemaal werkt maarja..

moneyyy

• #148.927
Ga mijn eerste kuurtje pakken.
Inb4 geen gains tijdens kuren 😭

Boel verrekt en afgescheurd tussen mijn ribben.
Ben denk ik minimaal 6 weken wel uit de running qua trainen. 🤡 #teamnevergainenaltijdblessures

20201112_153005.jpg

• #148.928

Ben denk ik minimaal 6 weken wel uit de running qua trainen. 🤡 #teamnevergainenaltijdblessures

20201112_153005.jpg

gaat’ie een keer trainen...

• #148.930
  • #148.932
Nieuwe stageplek gevonden.
Ik moet voornamelijk boefjes vangen

• #148.934
  • #148.935

20201112_153005.jpg

die schijven moet je aan een stang hangen en niet aan je pik dat weet je hè?

inmiddels 2 weken werkzaam bij nieuwe werkgever en wat een contrast.. waar ik bij mijn vorige baan om half 5 de laptop thuis dichtsloeg leg ik nu na een kantoordag om 8u savonds de werktelefoon weg! Wel lekker gevoel om echt weer te werken voor mijn centen ipv 6 uur DBB te scrollen

• #148.937
die schijven moet je aan een stang hangen en niet aan je pik dat weet je hè?

inmiddels 2 weken werkzaam bij nieuwe werkgever en wat een contrast.. waar ik bij mijn vorige baan om half 5 de laptop thuis dichtsloeg leg ik nu na een kantoordag om 8u savonds de werktelefoon weg! Wel lekker gevoel om echt weer te werken voor mijn centen ipv 6 uur DBB te scrollen
Waarvan akte.

• #148.938
Nice!!

Hopelijk hierdoor ook contractverlenging/vast contract voor jou!
Ben ik eerlijk gezegd niet naar op zoek.. zit nog in me studie en dit is puur alleen een bijbaantje. Ik weet wel als ik hierna een hbo studie ga doen, en die past binnen hun profiel, dat ik bij mijn werkgever kan doorgroeien bijvoorbeeld. Hele chille werkgever, heb ze altijd bewonderd in hoe ze omgaan met hun werknemers (en klanten al helemaal)
OVERIGENS kan ik ook gewoon naar mijn manager gaan en een vast contract krijgen wanneer ik wil, maar dat hoef ik dus niet. (moet dan minimaal 30 uur)

Terug
Naar boven