Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Weekje deloaden. Dat voelt echt lekker om even wat gas terug te mogen nemen. (En als dat zo voelt dan is deloaden denk ik het beste om te doen)
    Weekje deloaden doet deze oude man ook hoor 😆 na 2 cycles. Kan nog steeds met die jonge knaapjes mee.
     
    Even over de poll wie kan mij helpen met mijn kerstdecoratie/boom. Heb niets in huis en wil het graag wat gezelliger maken.

    Wil geen echte boom.
    Budget 400 ofzo
     
    Weekje deloaden. Dat voelt echt lekker om even wat gas terug te mogen nemen. (En als dat zo voelt dan is deloaden denk ik het beste om te doen)
    Ik ben mentaal te zwak om te deloaden. Ik ga altijd naar de gym met een gevoel van ik ga vandaag 200% geven en niet 100%
     
    Ik ben mentaal te zwak om te deloaden. Ik ga altijd naar de gym met een gevoel van ik ga vandaag 200% geven en niet 100%
    Ik ook, maar ik ben te oud om overal doorheen te trainen. Dan gan er dingen kapot. Dus het moet. En het is best lastig.

    Net als met hardlopen: dan moet je ook 80% langzaam hardlopen. Dat is veel lastiger dan gewoon lekker een stukkie rennen en dan net lekker een beetje hard.
     
    Is het weer tijd voor een rel jongens?
     
    Ik ben mentaal te zwak om te deloaden. Ik ga altijd naar de gym met een gevoel van ik ga vandaag 200% geven en niet 100%
    Ook als je off bent?
     
    Back
    Naar boven