Zenzation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.555
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 20%
Hijs pas 50 joh.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hijs pas 50 joh.
dan is opa wel passend
Meer dan 7u slaap

Matig Jespertie
@th0maz hoi, wil jij rond 23:00 uur iets lelijks naar me schrijven? daar slaap ik beter van. Alvast bedankt!
Ik zou zeggen: kijk een paar keer goed in de spiegel. Lelijker dan dat gaat het niet worden.@th0maz hoi, wil jij rond 23:00 uur iets lelijks naar me schrijven? daar slaap ik beter van. Alvast bedankt!
Je hebt het niet tegen @snowke90 hè.Ik zou zeggen: kijk een paar keer goed in de spiegel. Lelijker dan dat gaat het niet worden.
Hou je bek tegen ons snowke ja.
Hij is begonnen.

Klopt maak hem kapot stekki
Weer 8 uur geslapen, damn dit werkt gewoon dude.Ik zou zeggen: kijk een paar keer goed in de spiegel. Lelijker dan dat gaat het niet worden.
Het mooiste is als er dan eens een meet is georganiseerd en alle haantjes zijn aanwezig. Zijn het net kippenOh god.... Nog nooit zoveel "mannen" gezien die zich massaal gedragen alsof hun tampon verkeerd zit. Bijzonder forum is dit toch.
Fijn weekend allen.
Niets mis mee toch?Het mooiste is als er dan eens een meet is georganiseerd en alle haantjes zijn aanwezig. Zijn het net kippen
Wat heb ik gemist?Oh god.... Nog nooit zoveel "mannen" gezien die zich massaal gedragen alsof hun tampon verkeerd zit. Bijzonder forum is dit toch.
Fijn weekend allen.