ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik koop wel een

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik koop wel een

Jatten is niet erg, als je jat van de personen bij wie je hoort te jatten, waarom de armer nog armer maken als je kan jatten van de rijken? dat zijn meestal toch van die arrogante neusjes.
Jow kaassaus een tip van mij als je nieuwe accounts maakt: niet altijd dezelfde leeftijd kiezenKan een nieuw nummer spelen op mijn keyboard, klein dingetje wat me toch erg gelukkig maakt deze dag.
Ik geloof dat ik deze even mis?Jow kaassaus een tip van mij als je nieuwe accounts maakt: niet altijd dezelfde leeftijd kiezen
Jow kaassaus een tip van mij als je nieuwe accounts maakt: niet altijd dezelfde leeftijd kiezen
Wij hebben (o.a. door mijn werk) al een vreemde week indeling dat dat niet uitmaakt.tip: nooi in het weekend schoen laten zetten. Dan sta je om zes uur al met je slaperige kop te horen wat voor geweldige prul de Sint nu weer aan de kinderen heeft gegeven...
Fijne feestdagen 😂😂😂😂Een collega vond dat onze tijdschriften kast wel wat nieuws kon gebruiken.
![]()
12 uur slapen? Ben al blij met 6.
Ik met 4 uur over het hele weekend :-)
XTC
Sommige mensen zijn gewoon heel goed in niets doen

Hey Tijgertje, waar ben jij goed inSommige mensen zijn gewoon heel goed in niets doen
Edit: word het niet eens tijd voor een algemeen slaap topic?
?In niets doen.
Hnnnnnnngggg dat is mij echt zelden gelukt. Een enkele keer van zondag op maandag na een hele wilde zaterdag...