- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Weet je zeker dat "gemist" het goede woord is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je zeker dat "gemist" het goede woord is?
Dat je ze überhaupt in de juiste positie krijgt, vind ik al een prestatieVanochtend na warmingup.. dumbell press 55kg halters 10x10.. heerlijk voluit gegaan!
10 ogv wel 😊Gaat de goede kant op met jou. Hoeveel kg is er nu van af?
Ik ga voor 3kg vandaag
Veel plezier 😌 gelijk hele he geen half werk

Thanks man, heeft deels met je buikspieren te maken hoe sterker die zijn hoe makkelijker je evenwicht kan bewaren.Dat je ze überhaupt in de juiste positie krijgt, vind ik al een prestatie![]()
Ik heb er nog wel één, is al een tijdje niet gebruiktGPS doet het weer 🥳 nu nog een ruggengraat zoeken om weer te beginnen met lopen.

Om van dat gezeur af te zijn hebben wij bij de eerste keer schoen zetten een kalender in de schoen gedaan. Zo kunnen de kids precies zien wanneer ze de schoen mogen zetten... werkt prima, gewoon een keer in excel gemaakt en elk jaar aan te passen...De kinderen wilden vanavond weer hun schoen zetten, eigenlijk iets te vaak, dus hebben we gezegd dat als ze deze zo vaak zetten er niet altijd iets in hoeft te zitten de volgende dag. De oudste dacht, als ik nou heel veel tekeningen ga maken, en naast een wortel voor het paard ook een beker melk en een banaan voor Piet bij de haard zet dan hebben we misschien wel geluk. De jongste kwam op het idee om er een paar schoenen en een flink aantal plastic bakjes en bekertjes bij te zetten want laatst had Piet een bakje uit de keuken gepakt en daar wat pepernoten in achtergelaten. Omdat ze zo hun best hadden gedaan had mijn vrouw in alle bakjes en bekertjes 1 of 2 pepernoten gedaan. Ik heb nu nachtdienst en mijn vrouw ging iets van 20 minuten voordat ik weg moest naar bed, dus nu staan alle plastic borden bakjes en bekers die we hebben door de hele benedenverdieping verspreid met overal 1 pepernoot in, de schoenen heb ik her en der verstopt en de Pieten hebben vannacht met wat speelgoed van de kids gespeeld en dat niet opgeborgen.
Nu maar hopen dat ze wakker zijn voordat ik thuiskom.![]()

Geef mij er ook gelijk eentje dan.GPS doet het weer 🥳 nu nog een ruggengraat zoeken om weer te beginnen met lopen.