apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Bovenbuur. De vrouw en kinderen zijn weg.Welke ships
Gefeliciteerd.
Bovenburen ook uitgenodigd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bovenbuur. De vrouw en kinderen zijn weg.Welke ships
Gefeliciteerd.
Bovenburen ook uitgenodigd?
Oja iets met ontvoering
Fixed.Nu is het een onverbloemde kijk mij eens 2x per dag seks hebben post![]()
ah shit dus ik krijg een ecto?

Je weet dat ik aangetoond heb dat die testen net zo onbetrouwbaar zijn als de Corona sneltesten?
We hebben 3 testen gedaan. En toen deze.Je weet dat ik aangetoond heb dat die testen net zo onbetrouwbaar zijn als de Corona sneltesten?

Liever wat sneller dan maandenlang proberen, scheelt een hoop stress.
Jup maar sneller dan verwacht. Ze heeft meer dan 10 jaar de pil geslikt. De huisarts zei dat het minstens een half jaar kan duren voordat ze zwanger wordt.
T heeft slechts 6 weken geduurd. 2x per dag batsen zal er ook wel aan bijgedragen hebben.
nu is het een verkapte kijk mij eens 2x per dag seks hebben post

Ga je genderneutraal opvoeden?
Gefeliciteerd!
Natuurlijk.

Ik heb nog nooit gehoord dat je dit tijdens de zwangerschap niet meer mag eten....Natuurlijk.
Het is wel kut dat ik bepaalde producten niet meer mag gebruiken om mee te koken. Waaronder dus ketjap en soja saus.
Bevat fyto-oestrogenen. Dan wordt het een soyboy, zoals @Steks![]()
Goed dat je je daar zo bewust van bent!Ik las dat de fyto-oestrogenen kunnen klooien met de hormoonhuishouding van het ongeboren kind. Het is natuurlijk nog heel teer en volop in ontwikkeling.
Anderen zeggen weer dat het niet zoveel kwaad kan. Maar dat zegt men ook over blikvoedsel (zit een plastic laag in die weekmakers bevat (BPA, phthalaten). Deze stoffen zijn ook schadelijk voor je hormoonhuishouding.
Voorkomen is beter dan chinezen.
Voor zover ik begrepen heb is dat vooral bij grote hoeveelheden ongefermenteerde soja (tofu) een probleem.Ik las dat de fyto-oestrogenen kunnen klooien met de hormoonhuishouding van het ongeboren kind. Het is natuurlijk nog heel teer en volop in ontwikkeling.
Anderen zeggen weer dat het niet zoveel kwaad kan. Maar dat zegt men ook over blikvoedsel (zit een plastic laag in die weekmakers bevat (BPA, phthalaten). Deze stoffen zijn ook schadelijk voor je hormoonhuishouding.
Voorkomen is beter dan chinezen.
Ligt er ook aan wat er in zit.Voor zover ik begrepen heb is dat vooral bij grote hoeveelheden ongefermenteerde soja (tofu) een probleem.
Die blikjes zou alles meevallen als je maar niet met metaal leegschraapt.