- Waardering
- 22.487
Kikkertjes, jeugdsentiment. Die kon je kopen voor een stuiver per stuk hier.
Hier revolvers, klinkt beetje Gangster als je bij stilstaat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kikkertjes, jeugdsentiment. Die kon je kopen voor een stuiver per stuk hier.
Ja die waren echt master. Goeie protip. Ga ik ook weer eens halen. Muziek kan mensen terugvoeren naar bepaalde sfeermomenten, maar eten ook.Nog beter: marsepein gevulde kikkers en muizen. Ik koop ieder jaar nog een zakkie om rond Sinterklaas bij familie in de schoen te verstoppen.![]()
Drinken ook hoor.Ja die waren echt master. Goeie protip. Ga ik ook weer eens halen. Muziek kan mensen terugvoeren naar bepaalde sfeermomenten, maar eten ook.
Stokbrood met chocoladereep erop. La Vache Qui Rite. BBQ met merquez en chipolata. Nesquick chocolademelkpoeder. Madeleine-cakejes. Dat zijn van die dingen die mij herinneren aan kampeervakanties in Frankrijk.Ja die waren echt master. Goeie protip. Ga ik ook weer eens halen. Muziek kan mensen terugvoeren naar bepaalde sfeermomenten, maar eten ook.
Dat heb ik met panpizza, wentelteefjes (?! ftw) en speculaas op wit brood met roomboter. Vakanties in frankrijk, warme croissants en stokbrood waar je dan op weg naar de familie al een stuk van had opgegeten.Stokbrood met chocoladereep erop. La Vache Qui Rite. BBQ met merquez en chipolata. Nesquick chocolademelkpoeder. Madeleine-cakejes. Dat zijn van die dingen die mij herinneren aan kampeervakanties in Frankrijk.
Moet ook weer denken aan kokosmakronen en boterkoek. Jaren niet op, weer eens kopen.
Of een halve liter bier met een shotje jenever erin. Man wat mis ik de basisschool.Stokbrood met chocoladereep erop. La Vache Qui Rite. BBQ met merquez en chipolata. Nesquick chocolademelkpoeder. Madeleine-cakejes. Dat zijn van die dingen die mij herinneren aan kampeervakanties in Frankrijk.
Moet ook weer denken aan kokosmakronen en boterkoek. Jaren niet op, weer eens kopen.
M'n broertje en ik mochten als we met m'n pa op vakantie waren Panaché drinken. Wat voelden we ons stoer, 1% alcohol ofzo.Of een halve liter bier met een shotje jenever erin. Man wat mis ik de basisschool.

Dat ken ik niet, beetje kombucha qua stijl?M'n broertje en ik mochten als we met m'n pa op vakantie waren Panaché drinken. Wat voelden we ons stoer, 1% alcohol ofzo.![]()
Speculaasjes op wit brood.Dat heb ik met panpizza, wentelteefjes (?! ftw) en speculaas op wit brood met roomboter. Vakanties in frankrijk, warme croissants en stokbrood waar je dan op weg naar de familie al een stuk van had opgegeten.

Dat zijn waardevolle herinneringen. Mijn vader draaide vaak in het weekend zijn muziek (zonder koptelefoon), moeders was dan dikwijls op pad. Toentertijd kon ik van deep purple tm buena social vista club niet aanhoren, later begon ik het wel te waarderen. Zelfde met bepaalde kookkunsten, of spelletjes.Speculaasjes op wit brood.
Pindakaas + hagelslag. Anijsmelk. Banaan op brood. Woensdagmiddag pannenkoeken bakken met m'n vader met een LP van Neil Young op de achtergrond.![]()
Die dingen zijn te lekker (en daarom koop ik ze nooit). 
SkooierNa de training naar de Laidl, moest ik weer eens vet nodig zeiken. Dus ik tegen zo'n knul (vakkenvuller): "Sorry dat ik het moet vragen, maar zou ik misschien even van het toilet gebruik kunnen maken?". Dat was geen probleem, die gast liep mee en toen ik van de wc kwam in het magazijn/kantine: "Wil je ook kruidnoten?". Ik had net getraind en vet veel trek (ondanks dat ik net twee protein bars naar binnen had gewerkt), dus ik: "Ja, lekker". Hij: "Gewone of chocoladekruidnoten?".Die dingen zijn te lekker (en daarom koop ik ze nooit).
![]()
Jezus man, ik snap echt niet hoe jij zoveel tegenslag en ongeluk kunt hebben gehad.Na heel veel slecht nieuws ook goed nieuws.
Na 4 weken zwaar ziek te zijn geweest eindelijk terug voor de klas.
Een idioot had met zijn bus tegen mijn Kia Sorento gereden. Economisch totaal.verlies...de expert zei: u kan uw wagen verkopen voor 4900 euro en wij geven u nog eens 1000 euro.
Ik werd dus serieus genaaid. Na heel wat spierbalgerol....een eindresultaat: ik kan mijn wagen compleet en volledig herstellen...voor 800 euro en de verzekering zal me geen 1089 euro geven maar 3525.
Dit ongelukje brengt me dus 2725 euro op.
En vanaf de kerstvakantie zal ik terug voldoende energie hebben om het sporten te hernemen. 9 kilo vermagerd op 4 weken...

Ik dacht opeens in een ander topic te zijn beland.
Tegenslag? Hij is bijna 3000 euro rijker geworden door zich alfa te gedragen en hij is nog 9 kg leaner geworden ook.Jezus man, ik snap echt niet hoe jij zoveel tegenslag en ongeluk kunt hebben gehad.
Laten we hopen dat de 7 magere jaren voorbij zijn en er nu 7 jaren van voorspoed en geluk komen.![]()
Haha, ik kan me nog herinneren dat ik eindelijk goede schaatsen kon kopen in een dergelijk scenario.Tegenslag? Hij is bijna 3000 euro rijker geworden door zich alfa te gedragen en hij is nog 9 kg leaner geworden ook.
Maar hij moet daarvoor wel Kia rijden.Tegenslag? Hij is bijna 3000 euro rijker geworden door zich alfa te gedragen en hij is nog 9 kg leaner geworden ook.