MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #149.483
  • #149.486
Ik maak ook gewoon keuzes in mijn voeding. Ik vind donuts gewoon niet lekker genoeg voor hoe makkelijk je die kcals wegeet. Eet dan liever een zak chips bv qua "cheat"
En de koekjes van @Furryx94 ? Die zijn wel echt te lekker, maar veel kcal. Of M&m's of chocoladekruidnoten.
Chips vind ik persoonlijk dan weer zonde. :P

Ik spendeer m'n kcals liever aan een lekkere maaltijd (geen fastfood, maar bijv. Indiaas/Thais/Italiaans/Indonesisch/Chinees).
Zo heeft iede z'n voorkeur en smaken verschillen . Sommigen gaan voor een kratje pils en KFC.

• #149.488
Heb die hype ook nooit gesnapt. Ze zijn wel lekker hoor, maar vind er niets speciaals aan.
Ik ook niet. Ben in de usa ooit wel
Eens bij een van de beste donutwinkels ‘op aarde’ geweest. Nou: hartstikke leuk, twee uur in de rij. En eentje vond ik wel lekker. Maar uiteindelijk word ik er ook niet gelukkig van.

Een extra grote steak van 18 ounce daarentegen.... die ben ik een paar keer gaan eten. Van een vleeskoe op tren. Want dat is wat ze gebruiken om die beesten te kweken daar.

• #149.490
En de koekjes van @Furryx94 ? Die zijn wel echt te lekker, maar veel kcal. Of M&m's of chocoladekruidnoten.
Chips vind ik persoonlijk dan weer zonde. :P

Ik spendeer m'n kcals liever aan een lekkere maaltijd (geen fastfood, maar bijv. Indiaas/Thais/Italiaans/Indonesisch/Chinees).
Zo heeft iede z'n voorkeur en smaken verschillen . Sommigen gaan voor een kratje pils en KFC.
Kijk @chrash hij vindt zichzelf weer beter dan de rest pak 'm!!

• #149.494
In alle eerlijkheid zie ik met enige regelmaat mooie bieren voorbijkomen bij @BB_.
Vind gewone pils ook maar niks om thuis te drinken. Op café of tijdens een bbq ofzo is het wel lekker, achter de tv vind ik er maar niks aan.

pfff, nu wil ik zuipen

Laatst bewerkt:
  • #149.496
Best Friends Animation GIF

• #149.497
Snap ik ook niet inderdaad. Niets bijzonder aan een donut imho.

Heb ook nooit een donut gehad
Toen ik dit eens zei (op een meet volgens mij) werd ik echt raar aangekeken . Heb er inmiddels een paar keer eentje op. Sommige donuts vind ik wel lekker, maar ook weer niet zo bijzonder. De kcals vallen trouwens wel mee van een basic donut.

• #149.498
  • #149.500
Superhoge score medewerkerstevredenheidsonderzoek (4x woordwaarde). Fijn dat mensen in mijn teams het prettig werken vinden. Ze worden er trouwens ook alleen maar productiever van. Daarbovenop: stukje bonus verdiend én credits bij de directie.

En mijn nieuwe auto wordt komende week geleverd :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven