Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #149.501
Haha. Ik durf het bijna niet te zeggen...
Pils is geen bier en Heineken is slootwater.:trollface:
Naar mijn mening. ;)
Ik vind Belgen wel de beste bierbrouwers. :)
Ik vind Duits bier beter. Hefe Weizen is voor mij echt het beste. Blond vind ik ook wel lekker, maar die zware belgische dingen.... pfff - dan heb ik na twee slokken al gegeten en gedronken. IPA is trouwens het ergste. En al die kleine kutbrouwerijtjes met hun bedorven en besmette gist. Gadver - gewoon zo vaak smerig. Doe mij maar een hefe van een goede duitse brouwer.

• #149.502
Ik vind Duits bier beter. Hefe Weizen is voor mij echt het beste. Blond vind ik ook wel lekker, maar die zware belgische dingen.... pfff - dan heb ik na twee slokken al gegeten en gedronken. IPA is trouwens het ergste. En al die kleine kutbrouwerijtjes met hun bedorven en besmette gist. Gadver - gewoon zo vaak smerig. Doe mij maar een hefe van een goede duitse brouwer.
Krijg opeens een deja-vu
Trappist Quadrupel van la Trappe...daar heb ik een paar dagen van kunnen genieten.. smaakte goed, maar over zwaar gesproken:roflol:

• #149.503
IMG_20201126_121431.jpg

• #149.504
Superhoge score medewerkerstevredenheidsonderzoek (4x woordwaarde). Fijn dat mensen in mijn teams het prettig werken vinden. Ze worden er trouwens ook alleen maar productiever van. Daarbovenop: stukje bonus verdiend én credits bij de directie.

En mijn nieuwe auto wordt komende week geleverd :)
revolutionist van het nieuwe werken!

• #149.505
Bevallen Geuze bieren je?
Weissbier is idd zeer lekker maar apart.

• #149.508
  • #149.509
Bevallen Geuze bieren je?
Weissbier is idd zeer lekker maar apart.
Ik houd wel van goede kriek. Die met kurk zegmaar en ook echt fruit. Boon oude kriek, Mort Subite vond ik wel aardig. Die fruitbieren met zoetstof en aroma vind ik niet lekker. (dus geen Liefmans fruitesse of hoe het ook heet)

• #149.511
Reinheitsgebot, hardcore :hedbang:

Ik vind de zwaardere bieren wel erg lekker, Westvleteren 12, St. Bernardus Abt 12, Grand Prestige, Westmalle Tripel, La Trappe Quadrupel, Chimay, Gulden Draak, De Molen Bommen & Granaten etc.

• #149.512
Reinheitsgebot, hardcore :hedbang:

Ik vind de zwaardere bieren wel erg lekker, Westvleteren 12, St. Bernardus Abt 12, Grand Prestige, Westmalle Tripel, La Trappe Quadrupel, Chimay, Gulden Draak, De Molen Bommen & Granaten etc.
Er zijn veel liefhebbers voor. Echt goor vind ik het niet, maar word er ook niet blij van. Dus dan drink ik het niet.

• #149.513
Gulden draak moet verboden worden, snap niet hoe mensen dat wegkrijgen.

Als je nog leuke, soms wat apartere, Nederlandse bieren zoekt dan heeft Moersleutel goede bieren!

• #149.514
  • #149.515
Gulden draak moet verboden worden, snap niet hoe mensen dat wegkrijgen.

Als je nog leuke, soms wat apartere, Nederlandse bieren zoekt dan heeft Moersleutel goede bieren!
En de Gulden Draak 9000 quadrupel? Bij de Lidl vaak voor een goeie prijs.

IPA en stout (denk aan Guinness) heb ik persoonlijk niet zo veel mee. Ik hou niet zo van erg hoppige bieren of extra bittere bieren met gebrande koffie- of chocoladekenmerken. Ben een softie wat dat betreft. :P

• #149.516
En de Gulden Draak 9000 quadrupel? Bij de Lidl vaak voor een goeie prijs.

IPA en stout (denk aan Guinness) heb ik persoonlijk niet zo veel mee. Ik hou niet zo van erg hoppige bieren of extra bittere bieren met gebrande koffie- of chocoladekenmerken. Ben een softie wat dat betreft. :P
De quadruple kan ik drinken, maar in het rijtje van quadrupel is het ook een matige vind ik. Als je ‘m lekker vindt dan kan je hem zeker voor mooie prijzen pakken! De rest in je lijstje drink ik graag met je mee.

IPA moet je van houden ja, drink regelmatig DIPA OF NEIPA’s als het weer het toelaat. En wanneer het kouder wordt komen de koffie of chocoladebieren sneller op tafel :D. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en is er zoveel bier op de markt tegenwoordig.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #149.518
Vandaag vanuit school voor een bedrijf moeten coldcallen
Baan + stage aangeboden gekregen
Niet dat ik er iets mee ga doen maar toch leuk

Terug
Naar boven