XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ik houd wel van goede kriek. Die met kurk zegmaar en ook echt fruit. Boon oude kriek, Mort Subite vond ik wel aardig. Die fruitbieren met zoetstof en aroma vind ik niet lekker. (dus geen Liefmans fruitesse of hoe het ook heet)
    Probeer eens Cantillon, 3 fonteinen en Tilquin.
     
    Arminius kopen?
    20201126_181149.jpg
     

    Bijlagen

    • 20201126_181149.jpg
      20201126_181149.jpg
      223,2 KB · Weergaven: 15
    dat is bruut man. Knap.
    Ik ben zeker blij, thnx. Ik heb al jaren chronische pijn in m'n linkerschouder. Afgelopen maanden veel oefeningen gedaan voor posture. Waaronder ook veel facepulls en oefeningen voor m'n rotator cuff en thorasic spine. In het begin was dat echt heel pijnlijk, ik miste mobiliteit. Ik merk sinds een paar weken dat de pijn echt stukken minder wordt waardoor ik nu eindelijk relatief pijnvrij kan trainen en echt vooruitgang kan gaan boeken.

    Grote blij.
     
    Ik ben zeker blij, thnx. Ik heb al jaren chronische pijn in m'n linkerschouder. Afgelopen maanden veel oefeningen gedaan voor posture. Waaronder ook veel facepulls en oefeningen voor m'n rotator cuff en thorasic spine. In het begin was dat echt heel pijnlijk, ik miste mobiliteit. Ik merk sinds een paar weken dat de pijn echt stukken minder wordt waardoor ik nu eindelijk relatief pijnvrij kan trainen en echt vooruitgang kan gaan boeken.

    Grote blij.

    klote schouders ook hè. Zuinig op zijn. Stay safe.
     
    4 PME Legend spijkerbroeken voor 200 euro bij de Open32 gescoord. 160 euro korting. :penis:
    Alleen jammer dat er weinig keus is.... En voornamelijk de minder mooie broeken zijn
     
    4 x 80 military press.
    3 weken geleden zat ik nog op 1 x 80.

    Gaat lekker. Op naar de 100 kg mp. Doel is dit jaar nog 1x 100 te doen.

    Ik ben zeker blij, thnx. Ik heb al jaren chronische pijn in m'n linkerschouder. Afgelopen maanden veel oefeningen gedaan voor posture. Waaronder ook veel facepulls en oefeningen voor m'n rotator cuff en thorasic spine. In het begin was dat echt heel pijnlijk, ik miste mobiliteit. Ik merk sinds een paar weken dat de pijn echt stukken minder wordt waardoor ik nu eindelijk relatief pijnvrij kan trainen en echt vooruitgang kan gaan boeken.

    Grote blij.
    Dan wordt het in ieder geval een "dad bod" met sterke gezonde schouders!

    Welke oefeningen deed je?
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven