XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #150.681
Lekker man ik heb ook 3 dagen van 222% ga jij overwerken ofzo?
1e kerstdag is sowieso 200% en dan komt er nog een bonus omdat ik 6 weken op rij op een vrijdag heb gewerkt. Geen idee wat voor regel dat is en hoe het precies in z'n werk gaat, maar de grote baas zei dat ik 300% betaald kreeg dus helemaal prima :p

• #150.682
@dekoekjesbaas
CBB26750-6112-4FC6-A657-5E74626F8BDA.png
Echte mannen kunnen gewoon thee drinken zonder hun mannelijkheid te verliezen. Paar liter per dag hier :D. :zuip:
En een babyface hebben. :P

• #150.685
Echte mannen kunnen gewoon thee drinken zonder hun mannelijkheid te verliezen. Paar liter per dag hier :D. :zuip:
En een babyface hebben. :P
Jonghu het is toch duidelijk dat ik een plaatje van een bifiworst plaats en een bifiworst tag. Ben jij een bifiworst?

• #150.693
1e kerstdag is sowieso 200% en dan komt er nog een bonus omdat ik 6 weken op rij op een vrijdag heb gewerkt. Geen idee wat voor regel dat is en hoe het precies in z'n werk gaat, maar de grote baas zei dat ik 300% betaald kreeg dus helemaal prima :p
Mij gaven ze vrij maar omdat zaterdag 2e kerst mijn vaste werkdag is word ik wel gewoon 100% doorbetaald. Is ook prima

• #150.696
Zit je eigenlijk in rood gebied? Zijn daar de gyms ook nog open?
Ze noemen het tier hier, Manchester zit in Tier 3, gyms zijn open. We mogen enkel op eerste kerstdag bij familie zijn. Ik verwacht een derde wave dus lockdown na kerst en oud en nieuw.

• #150.697
Ze noemen het tier hier, Manchester zit in Tier 3, gyms zijn open. We mogen enkel op eerste kerstdag bij familie zijn. Ik verwacht een derde wave dus lockdown na kerst en oud en nieuw.
Alles is tier 3 toch? Of nou ja ze wilde alles tier 3 maken had ik vernomen.

• #150.699
Ik ben bang dat dit gedoe nog wel even aanhoudt. Beste is dat iedereen het vaccin toegedient krijgt.

• #150.700
Ik bedoelde idd tier 4, in de kaartjes die ik gezien had was dat rood, maar dat is niet overal zo.

Dus in tier 3 zijn de gyms open en in tier 4 dicht?

Geniet ervan Zolang het duurt!

Terug
Naar boven