MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #150.644
Leden kunnen vanaf morgen weer bij mijn sportschool trainen, bij het buiten gedeelte. 4 personen per blok van 40 minuten. Word een lekkere full body hiit training 2/3 keer per week

• #150.645
  • #150.646
Beste Vieze Jij ,almachtige god van de goddelijke lichamen,

Jouw bestelling, met ordernummer 90158297 is verzendklaar gemaakt en opgehaald door de transportdienst DPD. Je bestelling zal op de afgesproken dag worden aangeboden op het door jouw opgegeven adres. De bezorger zal het pakket leveren tot aan de eerste drempel. Bij flatgebouwen telt de voordeur van het complex of gebouw als eerste drempel.

o.k ben blij verrast ,deze week kan ik dan al weer extra zwaar bankdrukken,
@Schwarzeneggertje aka
1608537177092.png

bij Bol.com gaven ze aan dat de leveringsdatum pas 04-01-2021 zou zijn,moet niet gekker worden

• #150.647

Jouw bestelling, met ordernummer 90158297 is verzendklaar gemaakt en opgehaald door de transportdienst DPD. Je bestelling zal op de afgesproken dag worden aangeboden op het door jouw opgegeven adres. De bezorger zal het pakket leveren tot aan de eerste drempel. Bij flatgebouwen telt de voordeur van het complex of gebouw als eerste drempel.

o.k ben blij verrast ,deze week kan ik dan al weer extra zwaar bankdrukken, bij Bol.com gaven ze aan dat de leveringsdatum pas 04-01-2021 zou zijn
Hoe denk je dat extra zware halter op je borst te krijgen? Het is maar een detail, maar toch.

• #150.648

@Schwarzeneggertje aka
1608537177092.png

bij Bol.com gaven ze aan dat de leveringsdatum pas 04-01-2021 zou zijn,moet niet gekker worden
Het is nog niet binnen, nog niet juichen.

• #150.654
Vond homeworkout wel leuk om te doen, biceps, triceps, borst en rug gepakt nu 30 min loopband

• #150.655

@Schwarzeneggertje aka
1608537177092.png

Mooi, dat geeft je dan ruimschoots de tijd om over een andere hobby te gaan nadenken.

• #150.656
Morgen naar de kapper, gelukkig.
Das kut joh, zo'n natty bos haar. Ik zou bijna gaan prikken zonder kapper.

• #150.657
Veel betere ontsmetter dan die plakkerige troep die ze bij de ingang hebben. 70% alcohol

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    147,4 KB · Weergaven: 61
  • #150.658
Lekker relaxed thuis kunnen trainen :) de beste investering ooit een paar DB's :D

Terug
Naar boven