MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #150.661
Als je goede ontsmetter wilt koop dan gewoon bio ethanol, kost ook geen drol.

unnamed.jpg

Werkt ook perfect op de bbq. Laat geen geur achter zoals spiritus.

Ik mag hopen dat je dit niet gebruikt om de bbq aan te steken?

• #150.667
Om te ontsmetten doe je er wel goed aan het tot 70% te verdunnen.
Omdat je anders je huid sloopt? Daar kan je het idd beter voor verdunnen met wat demiwater of kraanwater.

Voor oppervlaktes werkt het top. Ontsmet goed, afnemen met keukenpapier. Restjes verdampen. Niet geschikt voor elk materiaal maar voor het aanrecht werkt t goed.

Het is iig een stuk goedkoper.

• #150.669
Omdat je anders je huid sloopt? Daar kan je het idd beter voor verdunnen met wat demiwater of kraanwater.

Voor oppervlaktes werkt het top. Ontsmet goed, afnemen met keukenpapier. Restjes verdampen. Niet geschikt voor elk materiaal maar voor het aanrecht werkt t goed.

Het is iig een stuk goedkoper.
Nee, wat bacteriën betreft werkt 70% beter dan pure alcohol. De werkelijke fysiologische reden weet ik niet uit mijn hoofd, maar het heeft te maken met de wijze waarop celmembranen reageren.

Wat virussen betreft weet ik het niet.

• #150.671
Vond dit wel een leuke,

hoe noem je een mexicaan die zijn auto kwijt is?

Car-los

• #150.673
Is niet echt goed/gezond. Bbq moet je ‘old fashion’ aansteken.

Ik heb het nog niet over eventuele risico’s op steekvlammen etc. etc.
Ik spuit t 15 mins van te voren op mn kooltjes. Laat t intrekken. Dan nog een keer 5 mins van te voren. En dan je kolen aansteken. Heel goed laten uitbranden. Niks aan het handje.

De methanol is schadelijk maar is zeer vluchtig, dat gaat niet op je eten zitten. Al helemaal niet nadat je het goed uit laat branden.

• #150.674
Ik spuit t 15 mins van te voren op mn kooltjes. Laat t intrekken. Dan nog een keer 5 mins van te voren. En dan je kolen aansteken. Heel goed laten uitbranden. Niks aan het handje.

De methanol is schadelijk maar is zeer vluchtig, dat gaat niet op je eten zitten. Al helemaal niet nadat je het goed uit laat branden.

Full House Reaction GIF

• #150.676
Privé? (de kapperszaken zijn toch dicht nu). Kan je een Blinders coupe aanbevelen.
Ik moest het ff opzoeken: Er is niet één typisch Peaky Blinders kapsel. Echter hebben de meeste kapsels één ding gemeen: de zijkanten zijn zonder overloop tot op de hoofdhuid opgeschoren. Bovenop verschillen de kapsels echter per personage. Zo is er voor ieder wat wils.

Ik heb de zijkant wel opgeschoren, maar geleidelijk steeds iets langer, dus met overloop. Daarvoor heb je wel een kapper nodig.

• #150.678
Leden kunnen vanaf morgen weer bij mijn sportschool trainen, bij het buiten gedeelte. 4 personen per blok van 40 minuten. Word een lekkere full body hiit training 2/3 keer per week
Heb net samen met mijn compagnon een training gehad om half 9. Wij waren binnen 5 minuten zeiknat geregend. Op een gegeven moment weet je niet of het nou zweet of regen is dus dat zit wel prima. Het personal training gedeelte heeft wel een doek gespannen tegen de regen, de reguliere sporters moeten het doen zonder. Al met al goeie training gehad. 7/10

Terug
Naar boven