AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Je hoort mij niet klagen hoor,
ik kwam niets tekort.
Voel me strontchagrijnig. schijtweer buiten, gyms dicht,
En dan praat meneer over alpha mannetje uithangen en stoer doen. Kijk hem gaan dan. Zit je weer aan de tren jongen?:roflol: Ik zou maar even dimmen Bertje anders kom ik jou straks pikstraf geven. Of mocht ik dat geheimpje niet verklappen? Woops :kiss:

Wil me er eigenlijk buiten houden...
Maar ik zie dit als denken in (goedkope en tijdelijke) oplossingen van BB_
Als je op een vaste woonplek wat wil voor langere termijn dan is er best wel wat te koop. Dat klopt.
Hou je er maar gewoon buiten inderdaad.
 
En dan praat meneer over alpha mannetje uithangen en stoer doen. Kijk hem gaan dan. Zit je weer aan de tren jongen?:roflol: Ik zou maar even dimmen Bertje anders kom ik jou straks pikstraf geven. Of mocht ik dat geheimpje niet verklappen? Woops :kiss:


Hou je er maar gewoon buiten inderdaad.

gerapporteerd voor rellen buiten het dbb battle arena topic
 
Wil me er eigenlijk buiten houden...
Maar ik zie dit als denken in (goedkope en tijdelijke) oplossingen van BB_
Als je op een vaste woonplek wat wil voor langere termijn dan is er best wel wat te koop. Dat klopt.
Eens. Ik ben nu bovendien niet thuis, die zandzakken is maar voor 4-5 dagen. Ik heb thuis al het aanbod gehad van iemand een barbell met plates te lenen, dus die mogelijk is er wel. Nu ben ik echter met de trein bij m'n vriendin, dus meenemen ging lastig. Overigens duurt de lockdown van sportschool niet al maanden, wat th0maz beweert. Pas vanaf 15 december. Nu red ik mij prima. :)

Thomas is gewoon uit op rellen met iedereen.
 
En dan praat meneer over alpha mannetje uithangen en stoer doen. Kijk hem gaan dan. Zit je weer aan de tren jongen?:roflol: Ik zou maar even dimmen Bertje anders kom ik jou straks pikstraf geven. Of mocht ik dat geheimpje niet verklappen? Woops :kiss:


Hou je er maar gewoon buiten inderdaad.
Je praat echt zoveel onzin. je citeert selectief en framet. Als je goed had gelezen had je gezien dat ik me na m'n training weer top voelde, enkel het weer zat niet zo mee maar een beetje regen houdt me tegen. O, en nee, ik gebruik geen tren momenteel.

Pikstraf, haha, nog nooit gehad. Wat is meneer grappig. Ik zet je weer even op de negeer, want je zit hier echt alleen maar om overal tegenaan te trappen. Ik zit hier voor de gezelligheid en motivatie en daar lever jij geen bijdrage aan. Ik snap niet dat je zo negatief en zuur in het leven kan staan.
 
Je praat echt zoveel onzin. je citeert selectief en framet. Als je goed had gelezen had je gezien dat ik me na m'n training weer top voelde, enkel het weer zat niet zo mee maar een beetje regen houdt me tegen. O, en nee, ik gebruik geen tren momenteel.

Pikstraf, haha, nog nooit gehad. Wat is meneer grappig. Ik zet je weer even op de negeer, want je zit hier echt alleen maar om overal tegenaan te trappen. Ik zit hier voor de gezelligheid en motivatie en daar lever jij geen bijdrage aan. Ik snap niet dat je zo negatief en zuur in het leven kan staan.
Haphaphap ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
...Als je goed had gelezen had je gezien dat ik me na m'n training weer top voelde, enkel het weer zat niet zo mee maar een beetje regen houdt me tegen. O, en nee, ik gebruik geen tren momenteel.
Toe zeg, het weer zit niet mee.
En daar moeten 'wij' de oorlog mee winnen?
Man up, je vriendin wil een man, géén kindje erbij !
 
Toe zeg, het weer zit niet mee.
En daar moeten 'wij' de oorlog mee winnen?
Man up, je vriendin wil een man, géén kindje
erbijj !
Ik heb lekker getraind in de regen hoor.:p Ik denk dat veel met dat pokkeweer lekker binnen zouden blijven.

Ow, hier wel een home gym. Maar ik heb geen zin om door de regen naar de schuur te lopen en daar in de kou mezelf moe te maken. Nu ff cyclocross kijken en eten, straks nog even neuken, denk ik...
Mmm
 
Zullen we een DBB incest topic maken? Mijn teller op DBB staat ook op twee en ik ken er wel meer die op een shitload staan. Zo hebben we straks allemaal indirect seks met elkaar gehad tering geil
Zolang ik maar niet een gorilla heb gepijpt vind ik het prima.
 
Zullen we een DBB incest topic maken? Mijn teller op DBB staat ook op twee en ik ken er wel meer die op een shitload staan. Zo hebben we straks allemaal indirect seks met elkaar gehad tering geil
Dus jij hebt dan seks gehad met wovano en BB_ en Camelus hadden toch dezelfde prostituee gepijpt? Of hoe zat dat nou allemaal?
 
Zullen we een DBB incest topic maken? Mijn teller op DBB staat ook op twee en ik ken er wel meer die op een shitload staan. Zo hebben we straks allemaal indirect seks met elkaar gehad tering geil
hihi ben ik zo groot dat ik voor twee tel?
 
Zullen we een DBB incest topic maken? Mijn teller op DBB staat ook op twee en ik ken er wel meer die op een shitload staan. Zo hebben we straks allemaal indirect seks met elkaar gehad tering geil
Een nieuw waardevol topic, om naar uit te kijken.
 
Back
Naar boven