AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Advertentie op FB en zag die medaille em dacht die is wel vet. Ga dus weer een halve (tamme) marathon lopen 😆 niet echt in Parijs maar gewoon hier in de buurt. Vorige op Ameland was belabberd dus dat moet nu even beter gaan

Is pas in April dus vanaf Maart maar opwarmen🤪

Bekijk bijlage 517316


Welke tijd ga ik waggelen.
1: 1uur 30min
2: 1uur 45min
3: 2uur
4: 2 uur 15min
5: 2 uur 30min

place your bets winnaar krijgt iets leuks 😉
Heb je link hoe je mee kan doen bundy
 
Heb je link hoe je mee kan doen bundy

Echt vette medailles ook al is het geen echt event
 

Echt vette medailles ook al is het geen echt event

hoeveel ga je lopen?
 
Pluk 100 man van straat wedden dat 90% geen 5k kan lopen onder de 25 of überhaupt 5k in een keer kan uitlopen
Ik denk dat 3k voor de meesten al een uitdaging is. Verwacht dat iedereen op dit forum wel een 3k kn lopen aan een stuk ivm toch regelmatig sporten en algemeen gezond gedrag.
 
Ik denk dat 3k voor de meesten al een uitdaging is. Verwacht dat iedereen op dit forum wel een 3k kn lopen aan een stuk ivm toch regelmatig sporten en algemeen gezond gedrag.
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat er best wat powerlifters op dit forum zitten.....

Powerlifter-Squat.jpg
 
Vandaag voor het eerst mijn eten in de blender gegooid, omdat het in totaal nogal veel is. Nu heb ik kippensoep. Het is nog lekker ook.
 
Zo'n intelligente jongen en hij kan niet eens bedenken dat hij gewoon twee dumbbells en eventueel een barbell stang met extra schijven kan kopen.
Ik zal het proberen in de trein mee te nemen. Kun je me even een linken geven waar ik dat nu kan kopen voor een schappelijke prijs en waar het niet uitverkocht is? € 2 voor 25 kg zand was mijn prijs.
 
Ik zal het proberen in de trein mee te nemen. Kun je me even een linken geven waar ik dat nu kan kopen voor een schappelijke prijs en waar het niet uitverkocht is? € 2 voor 25 kg zand was mijn prijs.
Een week geleden heb ik nog een barbell met wat plastic gewichten voor een redelijk schappelijke prijs kunnen bemachtigen. Kom fucking op man bijdehante ezel, we zitten nu al voor fucking maanden in een lockdown.

Je schept altijd op met je opleidingen, corrigeren van andermans grammatica en je kunt niet eens een beetje genuanceerd denken. Gebruik die oh zo superieure hersencellen van jou eens voor iets constructief.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Een week geleden heb ik nog een barbell met wat plastic gewichten voor een redelijk schappelijke prijs kunnen bemachtigen. Kom fucking op man bijdehante ezel, we zitten nu al voor fucking maanden in een lockdown.

Je schept altijd op met je opleidingen, corrigeren van andermans grammatica en je kunt niet eens een beetje genuanceerd denken. Gebruik die oh zo superieure hersencellen van jou eens voor iets constructief.
De lockdown ging hier pas 15 december in en vorige lockdown kon ik gewoon nog in een gym trainen. Bovendien ben ik nu niet thuis. Je hoort mij niet klagen hoor, mijn oplossing werkte prima, een prima constructie, ik kwam niets tekort. Wat is je punt, ik heb nergens om gevraagd? Als je wilt rellen, daar is tegenwoordig een topic voor. Doei. :wave:
 
je kunt niet eens een beetje genuanceerd denken.
Wil me er eigenlijk buiten houden...
Maar ik zie dit als denken in (goedkope en tijdelijke) oplossingen van BB_
Als je op een vaste woonplek wat wil voor langere termijn dan is er best wel wat te koop. Dat klopt.
 
Back
Naar boven