ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Pluk 100 man van straat wedden dat 90% geen 5k kan lopen onder de 25 of überhaupt 5k in een keer kan uitlopen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pluk 100 man van straat wedden dat 90% geen 5k kan lopen onder de 25 of überhaupt 5k in een keer kan uitlopen
![]()
Apr 11th 2021 - Paris Feel the Spring
Paris in spring is worth a run. Reward yourself with a very special medal: The Paris medal with a spinning Eiffel Tower. Join now whether 5km/3.1mi, 10km/6.2mi, half marathon or the entire marathon distance. The ideal run to put your spring fitness to the test.Enjoy the run and ear Register now...virtualrunners.org
Echt vette medailles ook al is het geen echt event
Halve 😁 jij?
Denk een fatsoenlijke 10km...
Pre 45min 👀
Ik denk dat 3k voor de meesten al een uitdaging is. Verwacht dat iedereen op dit forum wel een 3k kn lopen aan een stuk ivm toch regelmatig sporten en algemeen gezond gedrag.Pluk 100 man van straat wedden dat 90% geen 5k kan lopen onder de 25 of überhaupt 5k in een keer kan uitlopen
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat er best wat powerlifters op dit forum zitten.....Ik denk dat 3k voor de meesten al een uitdaging is. Verwacht dat iedereen op dit forum wel een 3k kn lopen aan een stuk ivm toch regelmatig sporten en algemeen gezond gedrag.
En drugs misbruikersMag ik je er even aan helpen herinneren dat er best wat powerlifters op dit forum zitten.....

Dankje! Haha, nee ik weet dat je het over iemand anders hebt.
Ik zal het proberen in de trein mee te nemen. Kun je me even een linken geven waar ik dat nu kan kopen voor een schappelijke prijs en waar het niet uitverkocht is? € 2 voor 25 kg zand was mijn prijs.Zo'n intelligente jongen en hij kan niet eens bedenken dat hij gewoon twee dumbbells en eventueel een barbell stang met extra schijven kan kopen.
Een week geleden heb ik nog een barbell met wat plastic gewichten voor een redelijk schappelijke prijs kunnen bemachtigen. Kom fucking op man bijdehante ezel, we zitten nu al voor fucking maanden in een lockdown.Ik zal het proberen in de trein mee te nemen. Kun je me even een linken geven waar ik dat nu kan kopen voor een schappelijke prijs en waar het niet uitverkocht is? € 2 voor 25 kg zand was mijn prijs.
De lockdown ging hier pas 15 december in en vorige lockdown kon ik gewoon nog in een gym trainen. Bovendien ben ik nu niet thuis. Je hoort mij niet klagen hoor, mijn oplossing werkte prima, een prima constructie, ik kwam niets tekort. Wat is je punt, ik heb nergens om gevraagd? Als je wilt rellen, daar is tegenwoordig een topic voor. Doei.Een week geleden heb ik nog een barbell met wat plastic gewichten voor een redelijk schappelijke prijs kunnen bemachtigen. Kom fucking op man bijdehante ezel, we zitten nu al voor fucking maanden in een lockdown.
Je schept altijd op met je opleidingen, corrigeren van andermans grammatica en je kunt niet eens een beetje genuanceerd denken. Gebruik die oh zo superieure hersencellen van jou eens voor iets constructief.

Wil me er eigenlijk buiten houden...
Mag die van mij wel kopenWil me er eigenlijk buiten houden...
Maar ik zie dit als denken in (goedkope en tijdelijke) oplossingen van @BB_
Als je op een vaste woonplek wat wil voor langere termijn dan is er best wel wat te koop. Dat klopt.

En dan praat meneer over alpha mannetje uithangen en stoer doen. Kijk hem gaan dan. Zit je weer aan de tren jongen?Voel me strontchagrijnig. schijtweer buiten, gyms dicht,
Ik zou maar even dimmen Bertje anders kom ik jou straks pikstraf geven. Of mocht ik dat geheimpje niet verklappen? Woops 
Hou je er maar gewoon buiten inderdaad.Wil me er eigenlijk buiten houden...
Maar ik zie dit als denken in (goedkope en tijdelijke) oplossingen van @BB_
Als je op een vaste woonplek wat wil voor langere termijn dan is er best wel wat te koop. Dat klopt.