Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
hahaha ,ik ben blij voor diegene die er van kunnen profiteren en respect voor de ondernemersgeest van de sportschoolhouder maar wat the fuck is het verschil met binnen trainen

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
hahaha ,ik ben blij voor diegene die er van kunnen profiteren en respect voor de ondernemersgeest van de sportschoolhouder maar wat the fuck is het verschil met binnen trainen
Meer ventilatie?

• Like
Waarderingen: BB_

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Meer ventilatie?

vind ik maar een zwak argument ,de haters zullen zeggen dat we dan ook alle ramen en deuren kunnen openzetten
in een reguliere gym ,

p.s de nieuwe variant van covid trok zich toch niets aan van de 1,5mtr afstand regel

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
vind ik maar een zwak argument ,de haters zullen zeggen dat we dan ook alle ramen en deuren kunnen openzetten
in een reguliere gym ,

p.s de nieuwe variant van covid trok zich toch niets aan van de 1,5mtr afstand regel
De oude ook niet echt als je het mij vraagt.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
in een reguliere gym ,
Ik snap het ook niet, ik had wel begrepen dat het aantal mensen buiten in een tent heel erg beperkt is, dan kan heg net zo goed binnen.

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
De oude ook niet echt als je het mij vraagt.

zou kunnen ,ik hou me eigenlijk 0,0 bezig met die corona shit ,ik vind het alleen wel grappig hoe aan de ene kant
er allerlei covid " experts" zijn ontstaan en aan de andere kant opvallend veel mensen die er een heel gemeen en lang uitgedokterd complot van maken
ik vraag me wel alleen af of mensen door deze crisis wel zijn gaan nadenken over bv hun beroepskeuze (wel of niet vitaal = het verschil tussen thuis zitten of blijven doorwerken) of ondernemers die een pandemiebestendige strategie (lockdownproof )gaan ontwikkelen want het risico op nieuwe pandemieën word natuurlijk alleen maar groter

Laatst bewerkt:

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
zou kunnen ,ik hou me eigenlijk 0,0 bezig met die corona shit ,ik vind het alleen wel grappig hoe aan de ene kant
er allerlei covid " experts" zijn ontstaan en aan de andere kant opvallend veel mensen die er een heel gemeen en lang uitgedokterd complot van maken
ik vraag me wel alleen af of mensen door deze crisis wel zijn gaan nadenken over bv hun beroepskeuze (wel of niet vitaal = het verschil tussen thuis zitten of blijven doorwerken) of ondernemers die een pandemiebestendige strategie (lockdownproof )gaan ontwikkelen want het risico op nieuwe pandemieën word natuurlijk alleen maar groter
Best intens als je aan dit soort zaken denkt voor 8 uur 's morgens.

Het enige wat ik me afvroeg deze ochtend was confituur of chocolade tussen m'n croissant.

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Best intens als je aan dit soort zaken denkt voor 8 uur 's morgens.

Het enige wat ik me afvroeg deze ochtend was confituur of chocolade tussen m'n croissant.

dat is nu het verschil tussen Belgen en Nederlanders en laat zien waarom Nederland een wereldmacht is en Belgie een apenland

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
bruce lee fight GIF by Gifs Lab

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Niet perse beroepskeuze, maar ik ben wel blij dat mijn branche het ook in een dergelijke crisis goed doet. Wel merk ik dat ik financieel nog minder risico’s wil gaan nemen. De kans was vrij klein dat we gingen verhuizen, maar eind 2019 wilden we wat voors en tegens tegen elkaar afwegen. Nu heeft dit hele corona gebeuren het laatste zetje gegeven om te besluiten om te blijven zitten waar we zitten en dit jaar wat aanpassingen aan ons huis door te voeren.

HellRaver

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2018
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
19%
Iedergeval een bakkie koffie gehad

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Kzou zeggen geniet er nog ff van. Het zal niet lang gaan duren voordat iemand gaat klagen en snitchen.
De gemeente en handhaving zijn langsgeweest en hebben het goedgekeurd uiteraard. In het voorjaar/zomer was er hetzelfde concept, toen met een open tent. Enkel mogen we nu maar met 2 man tegelijk (zoals het RIVM en in de persco aangegeven was).

Als het een issue is dat de zijkanten nu dicht zijn, kunnen die zo eraf gehaald worden. In het voorjaar zag ik overal dit soort tenten staan. Met 2 man zie ik weinig risico, maar dat zie ik binnen ook niet, maar dat mag dus niet.

Gremlin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Lengte
1m65
Meegeholpen buiten gym opbouwen. Mocht als beloning gelijk trainen. Vanaf maandag 3x p/w knallen weer, en 3x buiten zelf wat oefeningen doen elders. :D
Wat lekker zeg! Is je gegund. Maar die man die daar op de foto's staat, moet je hem niet even onherkenbaar maken? Voor de zekerheid?

Heb daar ook mijn twijfels bij. Lijkt meer op een indoor sporthal dan "buiten sporten".
Thuis mag je twee mensen per dag ontvangen. En in groepsverband buiten sporten mag evengoed met z'n tweeën. Opzich staat er niets wat niet mag, want dit zou ook in iemand zijn tuin kunnen zijn. Maar of het handig is...

Gremlin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Lengte
1m65
Ja dat.
Of het nu sportscholen zijn, horeca of detailhandel : niets anders dan lof voor de mensen die steeds weer iets nieuws weten te vinden

Mentat

Monstrous Giant
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Ja dat.
Of het nu sportscholen zijn, horeca of detailhandel : niets anders dan lof voor de mensen die steeds weer iets nieuws weten te vinden
Daar is de private sector wel vaak beter in dan de overheid, al moeten die zich altijd aan allerlei beginselen houden en is het misschien ook lastiger.

Gremlin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Lengte
1m65
Daar is de private sector wel vaak beter in dan de overheid, al moeten die zich altijd aan allerlei beginselen houden en is het misschien ook lastiger.
Ja precies. Maar daardoor zit de oplossing nog niet in privatisering. In privatisering zit geen ruimte voor taken die wel een groot algemeen belang hebben, maar niet rendabel zijn.

Tenminste, neem aan dat je op een post van vorig jaar doelt? Kom daar een andere keer wel op terug. Eerst mijzelf maar even nuttig maken, voordat ik weer een veel te luie dag heb :o

Naar boven