AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kzou zeggen geniet er nog ff van. Het zal niet lang gaan duren voordat iemand gaat klagen en snitchen.
    De gemeente en handhaving zijn langsgeweest en hebben het goedgekeurd uiteraard. In het voorjaar/zomer was er hetzelfde concept, toen met een open tent. Enkel mogen we nu maar met 2 man tegelijk (zoals het RIVM en in de persco aangegeven was).

    Als het een issue is dat de zijkanten nu dicht zijn, kunnen die zo eraf gehaald worden. In het voorjaar zag ik overal dit soort tenten staan. Met 2 man zie ik weinig risico, maar dat zie ik binnen ook niet, maar dat mag dus niet.
     
    Meegeholpen buiten gym opbouwen. Mocht als beloning gelijk trainen. Vanaf maandag 3x p/w knallen weer, en 3x buiten zelf wat oefeningen doen elders. :D
    Wat lekker zeg! Is je gegund. Maar die man die daar op de foto's staat, moet je hem niet even onherkenbaar maken? Voor de zekerheid?

    Heb daar ook mijn twijfels bij. Lijkt meer op een indoor sporthal dan "buiten sporten".
    Thuis mag je twee mensen per dag ontvangen. En in groepsverband buiten sporten mag evengoed met z'n tweeën. Opzich staat er niets wat niet mag, want dit zou ook in iemand zijn tuin kunnen zijn. Maar of het handig is...
     
    hahaha ,ik ben blij voor diegene die er van kunnen profiteren en respect voor de ondernemersgeest van de sportschoolhouder maar wat the fuck is het verschil met binnen trainen
    Ja dat.
    Of het nu sportscholen zijn, horeca of detailhandel : niets anders dan lof voor de mensen die steeds weer iets nieuws weten te vinden
     
    Ja dat.
    Of het nu sportscholen zijn, horeca of detailhandel : niets anders dan lof voor de mensen die steeds weer iets nieuws weten te vinden
    Daar is de private sector wel vaak beter in dan de overheid, al moeten die zich altijd aan allerlei beginselen houden en is het misschien ook lastiger.
     
    Daar is de private sector wel vaak beter in dan de overheid, al moeten die zich altijd aan allerlei beginselen houden en is het misschien ook lastiger.
    Ja precies. Maar daardoor zit de oplossing nog niet in privatisering. In privatisering zit geen ruimte voor taken die wel een groot algemeen belang hebben, maar niet rendabel zijn.

    Tenminste, neem aan dat je op een post van vorig jaar doelt? Kom daar een andere keer wel op terug. Eerst mijzelf maar even nuttig maken, voordat ik weer een veel te luie dag heb :o
     
    Daar is de private sector wel vaak beter in dan de overheid, al moeten die zich altijd aan allerlei beginselen houden en is het misschien ook lastiger.
    Zijn ze beter in iets nieuws verzinnen of om de mazen van de wet op te zoeken en zich dus niet aan de geest van de wet houden?
     
    .

    Dit is dan wel weer toegestaan?
    Die grote sportschool in Zwanenburg, waar Bokito vroeger trainde en waar ik zelf ook eens ben gaan kijken, heeft ook een buitengedeelte. De eigenaar gaf me een rondleiding en hoewel het licht niet aanstond en ik slecht zie, kreeg ik de indruk dat het overkapt was en er een flink aantal mensen konden trainen. Maar als je nu maar met zijn tweeën tegelijk buiten kan sporten gaat dat hem ook niet worden.
     
    Laatst bewerkt:
    Gewoon allemaal tegelijk individueel sporten op 1,5m afstand in de overdekte buitenlucht.
    Ik ben net wakker en heb nog geen sterke koffie gedronken: is dit het advies van de overheid of een grapje van jou?
     
    Zijn ze beter in iets nieuws verzinnen of om de mazen van de wet op te zoeken en zich dus niet aan de geest van de wet houden?
    Het eerste, in het tweede blijken sommige overheidsdiensten wel re kunnen uitblinken.
     
    De gemeente en handhaving zijn langsgeweest en hebben het goedgekeurd uiteraard. In het voorjaar/zomer was er hetzelfde concept, toen met een open tent. Enkel mogen we nu maar met 2 man tegelijk (zoals het RIVM en in de persco aangegeven was).

    Als het een issue is dat de zijkanten nu dicht zijn, kunnen die zo eraf gehaald worden. In het voorjaar zag ik overal dit soort tenten staan. Met 2 man zie ik weinig risico, maar dat zie ik binnen ook niet, maar dat mag dus niet.
    Beter, ik hoop voor je dat je gewoon kan blijven trainen.
     
    • Heart
    Waarderingen: BB_
    Zet gewoon alle equipment in een leegstaande kerk en ik ga elke dag braaf en toegewijd naar de 'kerkdienst' waar je met 30 man mag verblijven.
     
    Zet gewoon alle equipment in een leegstaande kerk en ik ga elke dag braaf en toegewijd naar de 'kerkdienst' waar je met 30 man mag verblijven.
    In een moskee hoef je minder weg te halen en er liggen al matten in. Als jij je baard laat staan ben je zo de iman.
     
    Tegen de tijd dat ik een baard heb zijn we allemaal al ingeent.
    Imans uit ZO-Azië hebben ook vaak wat handbreed lange pluisjes hangen, jij kan beter!
     
    Laatst bewerkt:
    Daar is de private sector wel vaak beter in dan de overheid, al moeten die zich altijd aan allerlei beginselen houden en is het misschien ook lastiger.
    Dat zie je nu wel weer met die vaccinaties. Mijn God wat een gebed zonder end voordat er eens begonnen wordt.

    O wee als we toch eens de regels pragmatisch zouden toepassen. Dat is het probleem met de overheid. Veel te veel mensen die de regelgeving zelf als doel zien en helemaal geen idee meer hebben wat de ‘geest van de wet’ is. Oftewel- waarom deden we het nu ook weer echt?
     
    Voor iemand de de tweede wereldoorlog bewust heeft meegemaakt (nou ok, bijna) vind ik het wel meevallen.
    Dat zie je nu wel weer met die vaccinaties. Mijn God wat een gebed zonder end voordat er eens begonnen wordt.

    O wee als we toch eens de regels pragmatisch zouden toepassen. Dat is het probleem met de overheid. Veel te veel mensen die de regelgeving zelf als doel zien en helemaal geen idee meer hebben wat de ‘geest van de wet’ is. Oftewel- waarom deden we het nu ook weer echt?
     
    Voor iemand de de tweede wereldoorlog bewust heeft meegemaakt (nou ok, bijna) vind ik het wel meevallen.
    Wo2 is 80 jaar geleden en het voorbeeld van hoe het verkeerd kan gaan.

    De kadaverdiscipline is enorm in de overheid. Braaf doen wat je gezegd wordt en verder bek houden. 20.000 mensen kapot maken? Bek houden en beslag leggen.

    Wil je als agent ingrijpen bij wangedrag van tuig: bek houden en ‘de-escalerend’ optreden.

    Alles vast timmeren met regeltjes en dan niet echt handhaven. Het is godverdomme alsof Jezus zichzelf aan het kruis heeft genageld, hij had alleen wat hulp nodig met die laatste hand.
     
    Back
    Naar boven