Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (22 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Wo2 is 80 jaar geleden en het voorbeeld van hoe het verkeerd kan gaan.

    De kadaverdiscipline is enorm in de overheid. Braaf doen wat je gezegd wordt en verder bek houden. 20.000 mensen kapot maken? Bek houden en beslag leggen.

    Wil je als agent ingrijpen bij wangedrag van tuig: bek houden en ‘de-escalerend’ optreden.

    Alles vast timmeren met regeltjes en dan niet echt handhaven. Het is godverdomme alsof Jezus zichzelf aan het kruis heeft genageld, hij had alleen wat hulp nodig met die laatste hand.
    Mooie beeldspraak dat laatste. Mijn vader was uit 1910, die heeft me ook nog kunnen vertellen hoe het in het stenen tijdperk was. Trage computers en zo.
     
    Kom er net achter dat wovano stiekem heeft meegedaan aan de kwalificatie voor World's Strongest Man 2020. Heel gaaf maat, knappe prestatie! :flexbiceps:

    Wovano.jpg
     
    Wat lekker zeg! Is je gegund. Maar die man die daar op de foto's staat, moet je hem niet even onherkenbaar maken? Voor de zekerheid?


    Thuis mag je twee mensen per dag ontvangen. En in groepsverband buiten sporten mag evengoed met z'n tweeën. Opzich staat er niets wat niet mag, want dit zou ook in iemand zijn tuin kunnen zijn. Maar of het handig is...
    Wij hebben hier ook nog wat discussie over gehad. Het is gek hoe je je toch in allerlei bochten gaat wringen om nog te kunnen sporten.

    Onze trainingsfaciliteit zit in een afgesloten ruimte in een doe-het-zelf zaak (die gesloten is). We trainen met max drie man, dat aantal hebben we gekozen vanwege de bepaling dat je 'thuis' twee man per dag mag ontvangen. Mocht er een boa o.i.d. langskomen dan kunnen we altijd nog claimen dat we lekker met z'n drieën aan het figuurzagen waren in die doe-het-zelf zaak. Onze voordeur is constant op slot en ook de trainingsruimte kan nog afzonderlijk op slot, en is niet vanaf de straatkant te zien. Banner en poster aan de voorkant zijn weggehaald. Met de buren hebben we goed contact, zij zouden de enigen kunnen zijn die ons zouden kunnen 'snitchen'.

    Het voelt allemaal wel erg spannend. Laatst stapte ik met mijn sporttas naar buiten en kwam er net zo'n autootje van 'handhaving' aanrijden. Ik duwde de kast van het Achterhuis net op tijd terug op zijn plek maar heb de familie Frank daarna nooit meer gezien.
     
    Is dit een grap van Johan of is dit waar?
    Ik zou t zo geloven tbh
    Screenshot_20210105-180650.jpg
     
    Back
    Naar boven