Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel, had vantevoren zoals je kunt zien jouw dieet gevolgd en was precies zo dik geworden als jijKom er net achter dat @wovano stiekem heeft meegedaan aan de kwalificatie voor World's Strongest Man 2020. Heel gaaf maat, knappe prestatie!
![]()
Wel een goede baard!Dankjewel, had vantevoren zoals je kunt zien jouw dieet gevolgd en was precies zo dik geworden als jij
Keurig! En even sterk dus.Dankjewel, had vantevoren zoals je kunt zien jouw dieet gevolgd en was precies zo dik geworden als jij
Werkse!Vandaag de eerste werkdag na een zeer deugddoende vakantie.
Voor iedereen een fijne dag gewenst!
Ik zei niks over effectief werken toch?
Ik ook niet toch?😂
Ban
Wij hebben hier ook nog wat discussie over gehad. Het is gek hoe je je toch in allerlei bochten gaat wringen om nog te kunnen sporten.Wat lekker zeg! Is je gegund. Maar die man die daar op de foto's staat, moet je hem niet even onherkenbaar maken? Voor de zekerheid?
Thuis mag je twee mensen per dag ontvangen. En in groepsverband buiten sporten mag evengoed met z'n tweeën. Opzich staat er niets wat niet mag, want dit zou ook in iemand zijn tuin kunnen zijn. Maar of het handig is...
Het halve forum nu ook.Met de buren hebben we goed contact, zij zouden de enigen kunnen zijn die ons zouden kunnen 'snitchen'.

omdat ik altijd zo'n aardige jongen ben heb ik alleen maar vrienden gemaakt hier

Johan maakt nooit grapjes.Is dit een grap van Johan of is dit waar?
Ik zou t zo geloven tbh![]()