XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Hoeveel procent van de bevolking niet weet dat "me" geen bezittelijk voornaamwoord is, is beschamend
    3,50%?
    1588066186746.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Wat een mongool is het toch ook :roflol: de rellers op het museumplein waren allemaal acteurs !!!!!
    Bekijk bijlage 519084
    De patiënten op de IC tijdens de tweede golf zijn toch ook acteurs.

    Dat is wel een crisisbestendig vak gebleken.

    Je mag overigens verwachten dat er wel wat stillen onder de meute zaten.
     
    • Haha
    Waarderingen: BB_
    De patiënten op de IC tijdens de tweede golf zijn toch ook acteurs.

    Dat is wel een crisisbestendig vak gebleken.

    Je mag overigens verwachten dat er wel wat stillen onder de meute zaten.
    Ook een paar miljoen acteurs in dit land die net doen of ze viroloog zijn.

    De val van het kabinet was ook acteerwerk, let maar op. Volgende perso staat Rutte er gewoon weer, zul je zien.
     
    Ook een paar miljoen acteurs in dit land die net doen of ze viroloog zijn.

    De val van het kabinet was ook acteerwerk, let maar op. Volgende perso staat Rutte er gewoon weer, zul je zien.
    Ssssst, dalijk komt hij er nog achter dat dit allemaal is opgezet om hem in de maling te nemen. Hij leest sinds kort weer mee. ;)
     
    Pallethaak van de vrachtwagen was onverwachts in 2 gebroken en ik kon nog net aan de kant springen, de tanden steken een halve meter in de grond, hier had ik dood kunnen blijven...

    20210118_125808.jpg
     
    Pallethaak van de vrachtwagen was onverwachts in 2 gebroken en ik kon nog net aan de kant springen, de tanden steken een halve meter in de grond, hier had ik dood kunnen blijven...

    Bekijk bijlage 519143
    Ik ben (bij bergwandelen) 2x door de bliksem getroffen, jij hebt blijkbaar ook een abonnement hierop.
     
    Moan. Mn sportschool heeft een buitenplaats ingericht waar je kan trainen. Veel beter dan niks.
     
    Back
    Naar boven