Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #151.344
Hoeveel procent van de bevolking niet weet dat "me" geen bezittelijk voornaamwoord is, is beschamend
3,50%?
1588066186746.jpg

Laatst bewerkt:
  • #151.345
Wat een mong**l is het toch ook :roflol: de rellers op het museumplein waren allemaal acteurs !!!!!
IMG-20210117-WA0011.jpg

• #151.346
Wat een mong**l is het toch ook :roflol: de rellers op het museumplein waren allemaal acteurs !!!!!
IMG-20210117-WA0011.jpg
De patiënten op de IC tijdens de tweede golf zijn toch ook acteurs.

Dat is wel een crisisbestendig vak gebleken.

Je mag overigens verwachten dat er wel wat stillen onder de meute zaten.

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #151.347
De patiënten op de IC tijdens de tweede golf zijn toch ook acteurs.

Dat is wel een crisisbestendig vak gebleken.

Je mag overigens verwachten dat er wel wat stillen onder de meute zaten.
Ook een paar miljoen acteurs in dit land die net doen of ze viroloog zijn.

De val van het kabinet was ook acteerwerk, let maar op. Volgende perso staat Rutte er gewoon weer, zul je zien.

• #151.349
Ook een paar miljoen acteurs in dit land die net doen of ze viroloog zijn.

De val van het kabinet was ook acteerwerk, let maar op. Volgende perso staat Rutte er gewoon weer, zul je zien.
Ssssst, dalijk komt hij er nog achter dat dit allemaal is opgezet om hem in de maling te nemen. Hij leest sinds kort weer mee. ;)

• #151.350
Pallethaak van de vrachtwagen was onverwachts in 2 gebroken en ik kon nog net aan de kant springen, de tanden steken een halve meter in de grond, hier had ik dood kunnen blijven...

20210118_125808.jpg

• #151.351
Pallethaak van de vrachtwagen was onverwachts in 2 gebroken en ik kon nog net aan de kant springen, de tanden steken een halve meter in de grond, hier had ik dood kunnen blijven...

20210118_125808.jpg
Ik ben (bij bergwandelen) 2x door de bliksem getroffen, jij hebt blijkbaar ook een abonnement hierop.

• #151.352
  • #151.357
Moan. Mn sportschool heeft een buitenplaats ingericht waar je kan trainen. Veel beter dan niks.

Terug
Naar boven