- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Child goals
Methyltren i.p.v babymelk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Child goals
Vanaf welke leeftijd mag je daarmee beginnen?
Ja, zou wel kunnen. Maar dan eerst langs de dokter, meten en weten. Dan in elk geval het juiste gear op de laagste dosis. Wel of niet nakuren ? Dan alles in huis halen. Vet% nog één keer checken en dan ben je op weg voordat je het weet.Die van jou is ook al een tijdje aan het aftakelen Ron, let's go!
Gewooon grammen rammen mietJa, zou wel kunnen. Maar dan eerst langs de dokter, meten en weten. Dan in elk geval het juiste gear op de laagste dosis. Wel of niet nakuren ? Dan alles in huis halen. Vet% nog één keer checken en dan ben je op weg voordat je het weet.
Maar ik durf het niet. Nu gaat alles lekker. En dat.... durf ik niet kapot te maken, ik begrijp redelijk wat mijn lichaam nu nodig heeft, qua voeding training en straks cardio. Misschien over 3 of 5 of 10 jaar. Met een beetje geluk blijft het hier goed gaan tot HRT hier ook begrepen wordt door huisartsen.
Anders alleen testen bij huisarts en verder op eigen initiatief.

Maar nog meer, welke eikel licht hem verkeerd voor, en verkoopt hem die meuk. Tren ?Je vraagt je toch af of die gast serieus is, er is iig iets mis met hem.
Jouw gainz haal ik naturel. Jij bulkt op anavar toch ? Wijf

Neem toch aan dat ouders vroeg of laat wel achter zijn youtube account komen?Maar nog meer, welke eikel licht hem verkeerd voor, en verkoopt hem die meuk. Tren ?
En waar zijn pappa en mamma? Die zullen op de hoogte zijn, maar hebben nooit nagekeken of het verhaal van de 14jarige wel klopt.
Als je zelf een zoon van 14 hebt, dan zie je toch wat hij doet, hoeveel en wat hij eet en hoe vaak hij naar de gym gaat.
Hahaha helaas ben ik nog natty as f**kJouw gainz haal ik naturel. Jij bulkt op anavar toch ? Wijf![]()
Goedzo... wist ik niet, excuus !

Ik dacht dat je dat wel wist en een grapje maakte.
Ik ben niet natty
Crashdieetje?Alles geslaagd, nu 2 weken de tijd om mijn pens er af te cutten en wat conditie op te bouwen
Yesss, moet mijn naam eer aan doen
van chrash > crush
🤣Proficiat!Alles geslaagd, nu 2 weken de tijd om mijn pens er af te cutten en wat conditie op te bouwen
@Camelus 🤷♂️