- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
moet je die ook uitlaten? 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet je die ook uitlaten? 🤣
elke dag 6000 stappen
Maar wat doe je eigenlijk als je een ommetje hebt moeten maken en de 6000 gaat overschrijden? Rusten tot de volgende 6000 stappen en dan weer een poging richting thuis?
Stappen teller uit.Maar wat doe je eigenlijk als je een ommetje hebt moeten maken en de 6000 gaat overschrijden? Rusten tot de volgende 6000 stappen en dan weer een poging richting thuis?
#heinoEr gloort hoop voor mij![]()
Nu maar duimen dat het ook echt door gaat
Wel lekker zwemmen met 20 cm sneeuw volgende week!Er gloort hoop voor mij![]()
Nu maar duimen dat het ook echt door gaat

Ze gebruiken dezelfde computer als de adviseurs van het coronabeleid.Het weerbericht hier zei dat er volgende week mogelijk 30cm sneeuw kan vallen maar ook dat het kan zijn dat de lente dan gaat beginnen, ze zijn er nog niet uit![]()
Typisch.Het weerbericht hier zei dat er volgende week mogelijk 30cm sneeuw kan vallen maar ook dat het kan zijn dat de lente dan gaat beginnen, ze zijn er nog niet uit![]()
Ach door de kou verbranden we extra veel calorieën . Gewoon flink door zwemmen krijg je het vanzelf warm.

In België niet eh. Nederland deze keerTypisch.
"Morgen kans op regen, of af en toe een bui. Mogelijks komt de zon er ook even door. Er kan een strakke wind staan uit het Westen die zal afzwakken in de loop van de dag. Een enkele sneewvlok is niet uitgesloten."
JA DAAAG
HODL!deze week mijn eerste aandelen gekocht en vandaag maar zo'n 40 keer de app geopend. gaat vooruit!