Ik vraag dat soort dingen ook niet aan mijn vrouw.Oh god, die arme vrouw van jou, dat je zulke dingen vraagt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag dat soort dingen ook niet aan mijn vrouw.Oh god, die arme vrouw van jou, dat je zulke dingen vraagt![]()
Dat moet je dan alleen doen omdat je het leuk vind, een hoorbaar verschil zal dat niet snel opleveren.Lekker vinyl afspelen denk dat ik maar een echte speler koop ipv usb pc ding
Waar bemoei jij je mee johDat moet je dan alleen doen omdat je het leuk vind, een hoorbaar verschil zal dat niet snel opleveren.
Met jouw zaken.
Ja waarom?¿
Dat weet jij best

fl**ker toch op man irritant mannetje
hier in groningen ligt echt bar weinig. bij mijn ouders in twente liggen wel echt dikke bergenWel lekker al die sneeuw, dan valt het onkruid niet op
![]()
seffens maar eens een Olaf maken
Hier is het nog steeds bezig, ze verwachten tegen de avond 10cmhier in groningen ligt echt bar weinig. bij mijn ouders in twente liggen wel echt dikke bergen
Mijn vriendin verwacht vanavond nog mijn 20cm.Hier is het nog steeds bezig, ze verwachten tegen de avond 10cm
OplichterijZe hadden het erover, dit weekend 30cm+. Nou ik heb net gekeken, kom gewoon niet verder dan 24cm.
En ben net ook even in de sneeuw buiten wezen kijken, denk dat er zo'n 20cm ligt.
Als we zo gaan beginnen, die van mij hoopt dat er tegen de avond niks meer isHier is het nog steeds bezig, ze verwachten tegen de avond 10cm