MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• zwe

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
HODL!

Maar heb je een plan?
heb geen grootschalig early retirement plan ofzo. De bedragen die ik momenteel maandelijks kan missen zijn nou ook niet echt denderend ofzo. Maar heb wel een "plan" hoe ik het een beetje wil aanpakken ja. Vind het vooral zonde om het maar te laten verstoffen op mijn spaarrekening

Voor nu is het ook wel leuk om een beetje te "spelen" en te kijken wat het doet met mijn gemoedstoestand ook, maar op de lange termijn wil ik het wel vooral safe spelen en het stoppen in bepaalde etf's.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
heb geen grootschalig early retirement plan ofzo. De bedragen die ik momenteel maandelijks kan missen zijn nou ook niet echt denderend ofzo. Maar heb wel een "plan" hoe ik het een beetje wil aanpakken ja. Vind het vooral zonde om het maar te laten verstoffen op mijn spaarrekening

Voor nu is het ook wel leuk om een beetje te "spelen" en te kijken wat het doet met mijn gemoedstoestand ook, maar op de lange termijn wil ik het wel vooral safe spelen en het stoppen in bepaalde etf's.
Klinkt verstandig. Risico spreiden en een deel in etf’s en een deel om mee te spelen.

Ik doe ook zoiets. Een stuk in trackers, een kleiner deel in aandelen van bedrijven waarvan ik denk dat ze de moeite zijn. Ik heb bijvoorbeeld twee jaar geleden wat extra thuisbezorgd gekocht. Dat is goed bevallen. Maar niet alles is zo winstgevend geweest.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Overigens doe ik alleen beleggen voor de lange termijn. Op korte termijn veel verdienen... als particulier nauwelijks mogelijk zonder enorm risico’s en een dagtaak te hebben.

Vypaw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Klinkt verstandig. Risico spreiden en een deel in etf’s en een deel om mee te spelen.

Ik doe ook zoiets. Een stuk in trackers, een kleiner deel in aandelen van bedrijven waarvan ik denk dat ze de moeite zijn. Ik heb bijvoorbeeld twee jaar geleden wat extra thuisbezorgd gekocht. Dat is goed bevallen. Maar niet alles is zo winstgevend geweest.
Dit is precies hoe ik het ook wil gaan doen :)

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
Vandaag de laatste werkdag van iemand.
Dit kan niet onopgemerkt voorbijgaan.

IMG_20210205_054954.jpg

RonReves

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Doping bij Ajax onder de lat.
Waarschijnlijk door medicatie van zijn vrouw.
Picca ?

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vandaag onze nieuwe collega engineer ontmoet, hij past wel goed in het team. Alleen snapt niemand de keuze van onze leidinggevende.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Die nooit gezien gelukkig :P
Speciaal geval van de binomiale verdeling, wordt veel gebruikt in de biologie. Heb ik wel eens mee onderzocht of het aantal dode patiënten tijdens mijn diensten (statistisch) significant anders was dan de verwachting.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Vandaag onze nieuwe collega engineer ontmoet, hij past wel goed in het team. Alleen snapt niemand de keuze van onze leidinggevende.
Dat de leidinggevende die man heeft gekozen of dat hij zelf is gekozen? Sorry ben melig.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Zoals dat gebeurde bij die Nederlandse verpleegster?
Daar dacht ik aan, Lucia B.. Ze werd schuldig bevonden door rechters die dachten verstand te hebben, ook van kansrekening. Er was een hele kleine statistische kans dat ze er toevallig niet bij betrokken was, wat volgens hen betekende dat ze schuldig was. Zelf had ik nog een speelruimte van 1 voordat het statistisch significant afwijkend was...

Laatst bewerkt:

RonReves

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Daar dacht ik aan, Lucia B.. Ze werd schuldig bevonden door rechters die dachten verstand te hebben, ook van kansrekening, dat een hele kleine kans dat ze er toevallig bij betrokken was betekende dat ze schuldig was. Zelf had ik nog een speelruimte van 1 voordat het statistisch significant afwijkend was...
Er is nog een hele kleine kans dat zij straks aan je ziektebed staat. Ook mooi.

Naar boven