MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

20210209_193918.jpg


Inside joke.
 
Een beetje actie op de dinsdagavond. Blijkbaar is een boef via mijn achtertuin op de vlucht geslagen. Hoorde allemaal geluiden achteren en stemmen voren. Voren stond allemaal politie en ze zeiden dat ik de achterdeur gesloten moest houden. Ik in de achtertuin kijken, staan daar voetstappen in de sneeuw terwijl ik niet ik er niet geweest ben. Volgens mij hebben ze hem niet gevonden.
20210209_191601.jpg
20210209_191520.jpg
 
Een beetje actie op de dinsdagavond. Blijkbaar is een boef via mijn achtertuin op de vlucht geslagen. Hoorde allemaal geluiden achteren en stemmen voren. Voren stond allemaal politie en ze zeiden dat ik de achterdeur gesloten moest houden. Ik in de achtertuin kijken, staan daar voetstappen in de sneeuw terwijl ik niet ik er niet geweest ben. Volgens mij hebben ze hem niet gevonden.
Bekijk bijlage 520868Bekijk bijlage 520869
Mooie puntschoenen, lijkt me ook niet het beste schoeisel voor de werkzaamheden
 
Mooie puntschoenen, lijkt me ook niet het beste schoeisel voor de werkzaamheden
Momenteel halen ze de garage van de buurman leeg met een politiebus. Hij zou ergens bij betrokken zijn zegt een van de agenten. Mijn vermoeden is dat ze een inval wilden doen (daarom waren ze ook met zoveel agenten) en hij zag het al aankomen en is via mijn tuin gevlucht. Dan heb je natuurlijk geen tijd om even andere schoenen aan te doen. Neem ook nog heel vaak pakketten aan voor die man :roflol:
20210209_215806.jpg
 
Voorruit verwarming en de-icer.
 
Wat deze vrouw met haar handen kan en hoe ze dat doet, ik kan hier uren naar kijken (en ik vermoed dat ik dat nu ook ga doen):
Lekker met een glaasje barolo erbij en wat charcuterie.
Of op terras met een frisse Nascetta.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik heb nog een cadeaubon voor bol.com van 65 eu ofso. Weet iemand nog wat leuks om te kopen? hehehe
 
Ik vraag mij toch elke keer af hoe jij zo achterlijk kan zijn met dat enorme voorhoofd van je :o

Plaats eens een foto van je fysiek Ron :D
Ik kan net zo goed een foto van mijn moeder doen. Goeie gene kun je niet tege traine.
 
Back
Naar boven