Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #151.841
Gisteren een meevallertje gehad. Morgen krijg ik mijn tweede corona vaccinatie, maar in het dorp waar ik woon wordt niet gestrooid en ik heb geen auto. Mijn motor heeft totaal geen grip in/op de sneeuw, zou daar geen meter ver mee komen. Maar ik heb ook nog een crossmotor, hoewel mijn broer die er ook een heeft, mij dat afraadde in de sneeuw. Toen ik een paar dagen geleden de wegen lopend verkende om te kijken of ik toch dan maar op die terreinmotor zou gaan, ik werd namelijk ook fysiek op mijn werk verwacht voor een functioneringsgesprek i.v.m. mijn hartinfarct, kwam ik de buurman tegen die zelf echt gecrosst heeft. Hij zei dat het gekkenwerk zou zijn en dat ik dat gesprek beter telefonisch kon doen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar voor de vaccinatie was dit natuurlijk geen oplossing, de teamleider wilde ook per se dat ik mijn tweede vaccinatie nu ging halen. De GGD locatie is bij Schiphol, een km of 20 verderop. Heb ook geen OV kaart. Gisteren de stoute schoenen (crosslaarzen) aangetrokken, de doorgaande weg was weer begaanbaar voor auto's en een voorzichtige poging gedaan om het dorp uit te komen. Dat lukte, kan ik ook weer bier gaan kopen.
Zie net op de tv dat het in het dorp 's Gravenhage ook nog glad is.

• #151.842
Weekje op wintersport.

20210211_124617.jpg

☃️

• #151.843
Op het ijs gestaan, zaterdag zelf ook maar de ijzers onderbinden.

• #151.850
Nieuwe behuizing gekocht omdat m'n nieuwe videokaart niet in m'n oude pastte. Wit/zilver gekocht om te matchen met de videokaart en m'n witte kabels. Gisteren en vandaag bezig geweest om de behuizing van m'n CPU ventilatoren wit te verven en vandaag de toen zwarte plaat in een badje natronloog gedumpt om te matchen met het zilver.

Ziet er goed uit zo :D, een stuk beter dan een massief zwart blok op de processor. Misschien nog een keer wat schuurpapier regelen om het glad te maken.

IMG_20210212_185454.jpg

Laatst bewerkt:
  • #151.856
Respect!

Zeker in deze vreemde tijden.
Het ging nergens meer over, in de avonden en ook na het opstaan bij de koffie, ik dacht op een gegeven moment dit gaat niet goed, I am done. Dat ik het nog best lang uithield op de loopband was een wonder.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven