MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • IMG_1211.jpg


    Even de bossen in geweest met mijn neefje 🥶👌
    IMG_1225.jpg
     
    Er is licht aan het einde van tunnel!
    Met m'n impulsieve gedrag mij vlug ingeschreven bij de nationale bond van dikke powerlifters en bij een team in de buurt. Vandaag een mooi pampiertje op kunnen halen bij de sportarts. Nu nog even wachten tot m'n registratie is voltooid en dan mogen we weer naar de gym yeeeeehoooo!:pressing:
     
    Er is licht aan het einde van tunnel!
    Met m'n impulsieve gedrag mij vlug ingeschreven bij de nationale bond van dikke powerlifters en bij een team in de buurt. Vandaag een mooi pampiertje op kunnen halen bij de sportarts. Nu nog even wachten tot m'n registratie is voltooid en dan mogen we weer naar de gym yeeeeehoooo!:pressing:
    Wat is een pampiertje?
    Lijkt me een combinatie van een papier en pamper.
     
    1612982182474.png

    Dus wij hadden het idee om hem Björn te noemen en in de vriendengroep app te gooien:
    1612982275548.png

    Blijven toevoegen tot enige reactie:
    1612982418787.png

    Dus ik hem privé appen:
    1612982477159.png

    En nog proberen te bellen, maar helaas niet opgenomen :(

    Mocht je nog zin hebben in een leuke avond vergeet deze jongen vooral niet te appen
    Ik heb me tamelijk 3 minuten vermaakt
     

    Bijlagen

    • 1612982449038.png
      1612982449038.png
      113,5 KB · Weergaven: 68
    Eergisteren dumbbell squats en hip hinge gesuperset. Wie heeft er een rollatortje voor me?
     
    Wanneer je met zomerbanden en -10 de weg op gaat, over een rotonde rijdt en je het Tokio drift nummer ineens op de achtergrond hoort.

    Kon hem gelukkig nog uit de heg houden maar de rest van de rit met geknepen billen gereden.
     
    Wanneer je met zomerbanden en -10 de weg op gaat, over een rotonde rijdt en je het Tokio drift nummer ineens op de achtergrond hoort.

    Kon hem gelukkig nog uit de heg houden maar de rest van de rit met geknepen billen gereden.
    Barre gaander gang is alles rem is angst.
     
    Wanneer je met zomerbanden en -10 de weg op gaat, over een rotonde rijdt en je het Tokio drift nummer ineens op de achtergrond hoort.

    Kon hem gelukkig nog uit de heg houden maar de rest van de rit met geknepen billen gereden.
    Been there, done that :D.
     
    Koop je dan wel winterbanden, erger je je dood aan het tempo van de andere weggebruikers. Dan is er altijd nog een busbaan :D
    als je winterbanden gebruikt mag je racen, ivm kortere remweg (good thinking)
     
    Gisteren een meevallertje gehad. Morgen krijg ik mijn tweede corona vaccinatie, maar in het dorp waar ik woon wordt niet gestrooid en ik heb geen auto. Mijn motor heeft totaal geen grip in/op de sneeuw, zou daar geen meter ver mee komen. Maar ik heb ook nog een crossmotor, hoewel mijn broer die er ook een heeft, mij dat afraadde in de sneeuw. Toen ik een paar dagen geleden de wegen lopend verkende om te kijken of ik toch dan maar op die terreinmotor zou gaan, ik werd namelijk ook fysiek op mijn werk verwacht voor een functioneringsgesprek i.v.m. mijn hartinfarct, kwam ik de buurman tegen die zelf echt gecrosst heeft. Hij zei dat het gekkenwerk zou zijn en dat ik dat gesprek beter telefonisch kon doen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar voor de vaccinatie was dit natuurlijk geen oplossing, de teamleider wilde ook per se dat ik mijn tweede vaccinatie nu ging halen. De GGD locatie is bij Schiphol, een km of 20 verderop. Heb ook geen OV kaart. Gisteren de stoute schoenen (crosslaarzen) aangetrokken, de doorgaande weg was weer begaanbaar voor auto's en een voorzichtige poging gedaan om het dorp uit te komen. Dat lukte, kan ik ook weer bier gaan kopen.
     
    Back
    Naar boven