Ik ga als het goed is deze maand nog een dagje meelopen. Als dat bevalt een weekje, en daarna gaan we even goed nadenken
Dat is het hele punt inderdaad waarom zij mij graag wilt hebben op die locatie.
Ik heb door de jaren heen regelmatig goed contact met de locatiemanager van deze locatie. Dan vertelt ze hoe het een beetje gaat op die locatie en elke keer zegt ze: we hebben iemand zoals jij nodig op de locatie. Ze vindt dat ik rust uitstraal en zei dat ik waarschijnlijk geen krimp geef als een client mij kapot zou schelden. Sterker nog, ik moet dan eerder lachen. En daarop zei zij dat dat precies is wat ze daar nodig hebben en dat ik er maar even over na moest denken.
Als ik bij ICT blijf dan doe ik over 5 jaar waarschijnlijk nog steeds hetzelfde. Ik kan een opleiding SPW doen tijdens dat ik daar mee draai. Ik heb geen ervaring in dat soort werk maar ik heb wel een berg achtergrondinformatie over de stichting zelf.
Qua arbeidsvoorwaarden en contract ga ik het nergens anders beter krijgen dan hier. Dus in dat opzicht kan ik wel het beste van beide krijgen: een carriereswitch maar toch bij de stichting blijven.