Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
e203d3a9ae_Screen_Shot_2021-03-08_at_12.06.01.png

:roflol:
T is niet fake.

Vypaw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
1615300054835.png

:roflol:
Ja dit maakt mijn dag wel goed :')

Biomek

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
25 apr 2013
Lengte
1m86
Massa
113kg
Vetpercentage
12%
Ik, kantoorpikkie ICT, krijgt baan aangeboden binnen dezelfde gehandicaptenstichting als begeleider op een woonlocatie. Een woonlocatie voor clienten met hoge agressie.

Ik hou m'n vaste contract omdat ik er al 10 jaar werk en zal dus meer verdienen dan de begeleiders die daar al werken.

What to do?

Vypaw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Ik, kantoorpikkie ICT, krijgt baan aangeboden binnen dezelfde gehandicaptenstichting als begeleider op een woonlocatie. Een woonlocatie voor clienten met hoge agressie.

Ik hou m'n vaste contract omdat ik er al 10 jaar werk en zal dus meer verdienen dan de begeleiders die daar al werken.

What to do?
Als iemand die ook als full-time ICT'er bij een gehandicaptenstichting heeft gewerkt, niet doen.
Wij hadden locaties waar alles achter slot-en-grendel zat, leek wel een gevangenis.
Dat werk sloopt je mentaal echt, brengt ook heel veel stress met zich mee.

Edit: Blijft natuurlijk eigen keuze, maar ik zou het nooit van m'n leven willen

Biomek

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
25 apr 2013
Lengte
1m86
Massa
113kg
Vetpercentage
12%
Als iemand die ook als full-time ICT'er bij een gehandicaptenstichting heeft gewerkt, niet doen.
Wij hadden locaties waar alles achter slot-en-grendel zat, leek wel een gevangenis.
Dat werk sloopt je mentaal echt, brengt ook heel veel stress met zich mee.
Bij deze locatie zit er gelukkig niets achter slot en grendel gelukkig. Geen één van onze locaties overigens. Ze hebben zelf de sleutel van hun eigen kamer/woning. Al gebeurt er vaak wel gekke shit als ik sommige verhalen hoor :roflol:

Er is ook nog een optie dat ik 2 dagen per week op die locatie werk en de andere 3 dagen bij ICT blijf.

Vypaw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Bij deze locatie zit er gelukkig niets achter slot en grendel gelukkig. Ze hebben zelf de sleutel van hun eigen kamer/woning. Al gebeurt er vaak wel gekke shit als ik sommige verhalen hoor :roflol:

Er is ook nog een optie dat ik 2 dagen per week op die locatie werk en de andere 3 dagen bij ICT blijf.
Jaa die verhalen die ik heb gehoord bij ons waren ook niet altijd rozengeur en manenschijn. Echt tot jankend toe dat ze bij ons binnen kwamen soms.
Kan me wel voorstellen als je al 10 jaar dezelfde functie hebt dat het wel leuk is om iets van verandering te hebben
Zie je het zelf zitten? Misschien zou je kunnen vragen of je eens weekje mee kan lopen om te kijken hoe het is zodat je een beetje een betere sfeer impressie hebt

Naar boven