- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als begeleider wordt het nu wel tijd om in te grijpen 😁Als iemand naar de politie stapt om aangifte te doen omdat hij beledigd is op internet denk ik dat je keihard uitgelachen wordt lol
Als begeleider wordt het nu wel tijd om in te grijpen 😁
Er is iemand jarig.
Ik twijfelde even over een foto, maar ik durf het toch wel aan.
![]()
Makkelijk praten als jij hier alles al lekker verwijderd hebt maar Leon nog openlijk aan de schandpaal op je facebook staat, niet?
een onschuldig grapje maken over flaporen: niet strafbaar
Opzettelijk iemands eer of goede naam aanranden, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven: strafbaar onder wetboek van Strafrecht artikel 261/262 smaad/laster met een max gevangenisstraf van 6 maanden tot 2 jaar, afhankelijk van smaad of laster
Aanzetten tot geweld / haat zaaien past hier vast ook nog wel bij
En voor alle comments onder je fb post, doelend op bijvoorbeeld ''geef me zijn adres en ik stuur u zijn ballen op via de post'':
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie. Art. 285 onder 2 wetboek van strafrecht.
Maar dat is natuurlijk aan @Shadow Project of hij hier iets mee wil doen![]()
Plaats dan even de beledigingen hier, dan weten we waar we het over hebben.smaad en bedreiging is toch wel even wat anders dan belediging
dan kan idd het hele forum wel achter de tralies
Ik zei, iemand die zelf zo lelijk is als de nacht moet zeker zijn bek houden, boehoe.Plaats dan even de beledigingen hier, dan weten we waar we het over hebben.
Ja, maar die kleine van jou ....Hoi Sanca,
Ik voel je broeder.
Ik vind je nog steeds lief.
Dikke knuffel,
Kameel.
#Sanca4president
Ik geloof dat hij wel de hunk contest van jou gewonnen had

Wat een doodsbedreiging.
Dan ken jij Gordon nog niet.Als iemand naar de politie stapt om aangifte te doen omdat hij beledigd is op internet denk ik dat je keihard uitgelachen wordt lol
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat mij er vooral om hoe jij je hier op het forum en dus ook buiten het forum profileert. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen dat je je zo laat opwinden door een onschuldig grapje, je zet jezelf alleen maar meer en meer voor lul. Compleet (super)moderator onwaardig. Maar graaf je eigen graf nog maar wat dieper. Alles gaat zo meteen gewoon samengebundeld linea recta naar de overige super moderators en eventueel de admin.