Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #152.405
Als begeleider wordt het nu wel tijd om in te grijpen 😁

episode 1 police GIF by BBC

• #152.406
Ik ben dus kennelijk niet de enige die ook al verwijdert/geblokkeerd is door Sanca op fb. :roflol:

• #152.407
Ik zou bijna opnieuw een Facebook aanmaken, vrienden worden met Sanca, zodat hij me alsnog kan blokkeren. Ik wil erbij horen.

• #152.408
Er is iemand jarig. :birthday:

Ik twijfelde even over een foto, maar ik durf het toch wel aan.
A01CCAAF-68D0-4A58-A74F-37842B64A4E7.jpeg

Tussen de chaos door; van harte gefeliciteerd Steks :thumbs:

Makkelijk praten als jij hier alles al lekker verwijderd hebt maar Leon nog openlijk aan de schandpaal op je facebook staat, niet?

een onschuldig grapje maken over flaporen: niet strafbaar

Opzettelijk iemands eer of goede naam aanranden, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven: strafbaar onder wetboek van Strafrecht artikel 261/262 smaad/laster met een max gevangenisstraf van 6 maanden tot 2 jaar, afhankelijk van smaad of laster

Aanzetten tot geweld / haat zaaien past hier vast ook nog wel bij

En voor alle comments onder je fb post, doelend op bijvoorbeeld ''geef me zijn adres en ik stuur u zijn ballen op via de post'':
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie. Art. 285 onder 2 wetboek van strafrecht.

Maar dat is natuurlijk aan @Shadow Project of hij hier iets mee wil doen :)

@Shadow Project ik zie de geldboete als een leuke bijdrage om de homegym uit te breiden

• #152.410
  • #152.418
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat mij er vooral om hoe jij je hier op het forum en dus ook buiten het forum profileert. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen dat je je zo laat opwinden door een onschuldig grapje, je zet jezelf alleen maar meer en meer voor lul. Compleet (super)moderator onwaardig. Maar graaf je eigen graf nog maar wat dieper. Alles gaat zo meteen gewoon samengebundeld linea recta naar de overige super moderators en eventueel de admin.

Terug
Naar boven