MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • even wat anders
    nieuw abonnementje afgesloten

    1615325129158.png
     
    Maar beter gooien we die arena wel weer open ja, denk dat dat de activiteit van leden ook goed zal doen, en dan hoef ik ook geen punten te krijgen voor iemand z'n log Te OfFFlOoDeN omdat Big Rob een poepfysiek heeft
    Thanks
     
    In het land der doven is een oor koning. 😗
     
    Maar beter gooien we die arena wel weer open ja, denk dat dat de activiteit van leden ook goed zal doen, en dan hoef ik ook geen punten te krijgen voor iemand z'n log Te OfFFlOoDeN omdat Big Rob een poepfysiek heeft
    Thanks
    onder 1.80 ook nog !?
     
    Ik krijg rode oortjes van dit topic
     
    Een klap rond je oren ja :kiss:
     
    Pfff dat arme kind zal tijdens zijn opgroei vaak over deze rel horen

    al zal hij weinig niet horen :trollface:
     
    Ik ga als het goed is deze maand nog een dagje meelopen. Als dat bevalt een weekje, en daarna gaan we even goed nadenken :)


    Dat is het hele punt inderdaad waarom zij mij graag wilt hebben op die locatie.


    Ik heb door de jaren heen regelmatig goed contact met de locatiemanager van deze locatie. Dan vertelt ze hoe het een beetje gaat op die locatie en elke keer zegt ze: we hebben iemand zoals jij nodig op de locatie. Ze vindt dat ik rust uitstraal en zei dat ik waarschijnlijk geen krimp geef als een client mij kapot zou schelden. Sterker nog, ik moet dan eerder lachen. En daarop zei zij dat dat precies is wat ze daar nodig hebben en dat ik er maar even over na moest denken.

    Als ik bij ICT blijf dan doe ik over 5 jaar waarschijnlijk nog steeds hetzelfde. Ik kan een opleiding SPW doen tijdens dat ik daar mee draai. Ik heb geen ervaring in dat soort werk maar ik heb wel een berg achtergrondinformatie over de stichting zelf.

    Qua arbeidsvoorwaarden en contract ga ik het nergens anders beter krijgen dan hier. Dus in dat opzicht kan ik wel het beste van beide krijgen: een carriereswitch maar toch bij de stichting blijven.
    Neem als voorwaarde voor de switch op, dat je de mogelijkheid krijgt terug te switchen mocht het na verloop van tijd niet bevallen.

    Elke week agressie maar niet elk weekend vrij-weekend, bevalt niet iedereen. En dan het niveau van die cliënten... moet je ook maar net passen.
     
    Neem als voorwaarde voor de switch op, dat je de mogelijkheid krijgt terug te switchen mocht het na verloop van tijd niet bevallen.

    Elke week agressie maar niet elk weekend vrij-weekend, bevalt niet iedereen. En dan het niveau van die cliënten... moet je ook maar net passen.
    Slaapdiensten ook nog niet meegerekend, of bereikbaarheidsdiensten. Geen idee of je die moet draaien Biomek maar dat is ook super kut
     
    Nog altijd niet zo erg als op baby's schelden.
    Ik zou het zo opnieuw doen.
    Op baby's schelden?

    Je maakt het in je hoofd allemaal een stuk groter dan het daadwerkelijk was, het enige dat ik heb gedaan is een opmerking plaatsen over een rolletje dubbelzijdig plakband aanschaffen. Bedoeld als een onschuldig grapje, en een deel van DBB vond het ook ogenschijnlijk grappig aan het aantal likes te zien. Misschien was het iets wat misplaatst, maar wat had je dan verwacht wanneer je foto's van je baby gaat plaatsen op het openbare internet. Als het enkel blijft bij een onschuldig grapje mag je van geluk spreken, het zou zomaar kunnen dat één of andere pedofiel nu jouw jochie heeft ingesteld als screensaver.

    Een grapje, al dan niet misplaatst, geeft jou echter geen vrijbrief om mij te beledigen, tegen mij te liegen, meerdere bedreigingen in mijn richting te uiten, een haatcampagne tegen mij op te zetten op Facebook, mijn persoonlijke sociale media daar delen om zo gezellig samen met een stel andere nobodies mij proberen nog wat verder te beledigen.

    Mij raak je niet met dat soort kinderachtig gedrag, maar je laat je ontzettend kennen en laat duidelijk aan iedereen zien hoe ongeschikt je bent als moderator en incapabel als forumleiding. Wat heel veel mensen betreft zou het forum een stuk beter af zijn zonder jou, DBB glijdt steeds verder af en daar ben jij hoofdzakelijk schuldig aan.
     
    Ik heb ook wel grote oren vroeger tijdens voetbal mocht ik alleen met wind mee spelen 🤣 #zelfspot

    En de neus van Shadow Project heeft het ook zwaar te verduren gehad hier op het forum dat mag nu dus ook niet meer? 🙂
     
    Back
    Naar boven