- Waardering
- 15.917
Lobie toch lief waterhoofdje van me

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lobie toch lief waterhoofdje van me

Wilders heeft wel humor ! ik stem dit keer ook op hem vanwege zijn meme kwaliteitenIk hoor Wilders net zeggen:
De avondklok is vaker verlengt dan Soldaat van Oranje.![]()
Wilders heeft wel humor ! ik stem dit keer ook op hem vanwege zijn meme kwaliteiten
Vind hem wel een baas...Ik zei toch sorry.Jullie verpesten de beste rel in tijden met jullie kutsoepjes
bedankt weer
Toen ik nog in Nederland woonde heb ik ook een keer op Wilders gestemdVind hem wel een baas...
Onze redder
Fascist
Narcist
lavendelsnuiver
Dit 100%Komt op mij over als een bijzonder narcistisch mannetje. Als het een gym bro zou zijn, zou hij de helft van de tijd voor de spiegels staan biceps curlen.

Dats wel jammer.
Eigenlijk een soort stereotype DBB'er dus.Komt op mij over als een bijzonder narcistisch mannetje. Als het een gym bro zou zijn, zou hij de helft van de tijd voor de spiegels staan biceps curlen.
Kwartje is gevallen, zie je in het andere log.
glad mannetje , type 2de hands barrel verkoper
Maar even doorzichtig. Hoewel dat voor alle politici geldt imo. Ze zijn ook gevoelig voor het soort praatjes die ze zelf verkopen. Kan me nog herinneren dat politici zich door wetenschappers van het NIOZ en door huurlingen van Shell liet voorlichten over de voor- en nadelen van gasboringen in de Waddenzee. Ze waren veel meer gecharmeerd door de geruststellende eendimensionale uitspraken namens de olieboer, die wetenschappers draaiden om de zaak heen en konden geen zekerheid geven, vonden ze.