- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Grote bek klein hartje. Mooi zo, je bent verstandiger geworden blijkbaar. Uiteindelijk word je van al die shit echt niet beter en je gezin al helemaal niet.Ik kan sws niet tegen geweld wat buiten proportie is, ik zou dan ook nooit een goede crimineel kunnen zijn. Daarvoor ben ik veel te zachtaardig. Een keer een tik uitdelen zit er nog wel in, maar doortrappen wanneer er iemand weerloos op de grond ligt zit niet in mij.
Ik vind het altijd wel leuk om terug te kijken op het verleden. Vooral omdat het nu allemaal zo onrealistisch lijkt.
Ik heb dan nog wel een aantal jeugdvrienden die er een beetje in zijn blijven hangen maar om eerlijk te zijn hou ik die sinds ik de kleine heb ook op afstand. Zo kom ik ook niet meer bij een neef van mij, welke niets anders kent dan het straatleven. Ik heb hem al een jaar niet meer gezien. De laatste keer dat ik hem zag in Hoogvliet ben ik midden in de nacht dronken op de motor gestapt en naar Limburg gereden. Ik zou daar overnachten maar er gebeurde dingen voor mijn neus waar ik gewoon niet tussen moest zitten. Nee ik keur criminaliteit af. Ik hou mij zelfs keurig aan de coronamaatregelenOfja op 1x na dan. De enige overtreden die ik bega zijn achter het stuur.
Ben zelf nooit gepakt voor wat ik gedaan heb, was ook niets heel ernstigs. Maar uiteindelijk heeft iedereen zo zijn jeugdzondes eh. Uit mijn omgeving zijn er helaas ook te veel blijven hangen in de ellende, die zijn nu wat ouder en vrijwel allemaal liggen die ergens in de goot of in de bak. Geen mooi leven. Vooral de mensen die echt het verkeerde pad op gingen, het feit dat ze eigenlijk nooit gewoon ontspannen thuis konden zijn of iets konden doen uit angst voor een afrekening... meer nog dan dat AT... Toen ik dat merkte heb ik afstand genomen - daar wil je niet in terecht komen. De anderen zijn armoedzaaiers met een spoor van verdriet en ellende om zich heen en bij zichzelf.

Ofja op 1x na dan. De enige overtreden die ik bega zijn achter het stuur.