- Waardering
- 34.342
Dat soort invallen zijn niet leuk. En ook extreem overdreven wat die mong*len allemaal doenHelaas ook een beetje ervaring mee.
Heb in (meen 2015) een inval gehad bij mij thuis. Er was zogenaamd een melding gedaan van een hennepplantage. Niets gevonden natuurlijk. Wel klote dat heel de buurt dan mee staat te kijken terwijl je niets op je geweten hebt staan. Op dat moment werd er ook een inval twee deuren verderop gedaan, bij een zus van een jongen die wel eens aan mijn deur kwam. Zijn vriendin was namelijk bevriend met mijn vriendin. Ja die turk was geen kleine speler. Bij die zus hadden ze twee ton cash gevonden, huis ging ook voor een aantal maanden op slot. Maar goed, de pliesie kon mij alles vertellen over mij. Ik nog tegen die agent ' jahaa dus jij dacht ik pas wel in het plaatje heee' maar eigenlijk heb ik best gezellig staan lullen met hem. Ik weet nog dat ik zat te zeuren dat ze op moesten schieten want moest naar de gym toe lol. Maar niets direct met die kerel te maken, en toch was ik de verdachte. Maar dat komt ook doordat ik een zwartjoekel ben.

Helaas ook een beetje ervaring mee.