- Waardering
- 22.485
Dat laatste wel ja.Dus je twijfelt tussen wisselen van partner of wisselen van gezichtsbeharing.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat laatste wel ja.Dus je twijfelt tussen wisselen van partner of wisselen van gezichtsbeharing.
Hen ik nog wel wat steks voor hemIk denk dat de gemiddelde vrouw hier ook niet om staat te springen. Het is niet alsof je van plan bent focking heroïne te gaan gebruiken.
![]()
hoop blaadje s, hoop niet dat je shop prijs heb betaald
Niet van mij ik blow ja niet 👀hoop blaadje s, hoop niet dat je shop prijs heb betaald
Ik denk dat de gemiddelde vrouw hier ook niet om staat te springen. Het is niet alsof je van plan bent focking heroïne te gaan gebruiken.
![]()
Nee een ak posten is cool man 🤣
Ja oke daar heb jij dan wel weer gelijk in 😆
Maar eerlijk is eerlijk, was wel wat pauper van mij om die te showen. En niet zo slim lol
zolang je een verlof niks aan de hand , tenzij het verlof binnekort vernieuwd moet wordenMaar eerlijk is eerlijk, was wel wat pauper van mij om die te showen. En niet zo slim lol.
Maar eerlijk is eerlijk, was wel wat pauper van mij om die te showen. En niet zo slim lol.
Al helemaal niet nu ze ons pandje in de gaten aan het houden zijn. Werden onlangs klem gereden door een zwarte landcruiser met geblindeerde ramen. Stond langs de kant en blokkeerde onze doorgang, lamp met controle sprong aan. Zaten vier mannen in de auto in legerkleding. Na een woordenwisseling hebben ze ons door laten rijden. Maar we zagen ze wel op verschillende plekken posten om het pand. Alle kentekens hebben ze ofc ook genoteerd.
Was blijkbaar de nationale recherche.

Als dat echt zo is kan je over een tijdje een inval verwachten van een stuk of 30 van zulke leeghoofden in uniform![]()

Verwachten we ook. Ze doen maar. We weten ook waarom. Er is daar in de buurt drugsafval gevonden en een van mijn vrienden is een tijdje geleden opgepakt ivm vaten met chemicalen. Maar natuurlijk kwam hij na een paar dagen vrij want onschuldig![]()
Helaas ook een beetje ervaring mee.
Ik denk dat het vooral tegen valt, zo'n AK. Anderhalf jaar geleden in de USA met Garand M5 (WO2) geschoten, een AR15, een zwaar kaliber colt en een jachgeweer. Die AR15 kan een schoolmeisje nog bedienen, maar zo'n minder geavanceerd (en daardoor simpeler ding) valt vies tegen. Vooral die garand was toch wel iets om je even goed stevig tegenaan te zetten. En dat wildwest handkanon was al helemaal iets dat je als je niet oppast zo kwijt raakt door terugslag.
als je werkelijk in zicht was geweest had je waarschijnlijk al bezoek gehad en had je waarschijnlijk al met een stoffen zak over je hoofd in een politie auto gezeten om een uur of 4 in de ochtend .Ben zelf al in meerdere zaken in het verleden in het beeld geweest , elke keer hebben een nieuwe voordeur , een schade vergoeding moeten betalen en een schriftelijke via parket politie bezorgde excuus brief laten bezorgen
Meneer spreekt uit ervaring,?als je werkelijk in zicht was geweest had je waarschijnlijk al bezoek gehad en had je waarschijnlijk al met een stoffen zak over je hoofd in een politie auto gezeten om een uur of 4 in de ochtend .Ben zelf al in meerdere zaken in het verleden in het beeld geweest , elke keer hebben een nieuwe voordeur , een schade vergoeding moeten betalen en een schriftelijke via parket politie bezorgde excuus brief laten bezorgen