XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Bekijk het positief, je hoeft nu geen vaccin meer te nemen :D.

Beterschap man
Gisteren zeiden ze dat je na besmetting evengoed een prik moet halen. Een tweede prik is niet nodig, omdat er al antistoffen aangemaakt zijn

Raar dat er geen duidelijkheid is
 
Heb het ook gehad, was voor mij niet meer als wat moe en wat hoesten. Al zou het hoesten ook kunnnen komen door het hele dagen blowen omdat ik in quarantaine zat en niet weg mocht/niks te doen had. Dus hoop dat het voor jou ook zo is
Ik zou nu wel een jointje kunnen gebruiken ja, verveel me kapot :roflol:
 
Nee m'n ma heeft corona (kwam ze gisteren achter) dus ben mezelf gelijk gaan testen
Maar die heeft het ook wel 10x zo erg te pakken
(Geen smaak, geen reuk, hoofdpijn etc)
Mijn klein beetje spierpijn valt dus reuze mee
Sterkte man!
 
Daarom dacht ik, ik deel even mijn positieve test uitslag zodat half DBB een verklaring heeft om niet te werken 😜

Ja maar goed, je bent toch niet verplicht om dit aan te tonen? Hoe heeft je werkgever hierop gereageerd? Ben serieus van plan om over tijdje ook 'positief' te zijn. Lekker twee weken chillen.
 
Ja maar goed, je bent toch niet verplicht om dit aan te tonen? Hoe heeft je werkgever hierop gereageerd? Ben serieus van plan om over tijdje ook 'positief' te zijn. Lekker twee weken chillen.
Tsja, laten we zeggen dat ik heel m'n werk heb aangestoken (onbewust, als ik wist dat ik corona had was ik natuurlijk niet gaan werken). Dus hoe ze hierop reageerde? Niet verrast :roflol:
Maar ja, je kan zeker gewoon vrij fixen doormiddel van fake testuitslagen. Ze zijn dan ook heel makkelijk te neppen.
Zie:
1616626366630.png
 
Conversatie tussen een ex-collega en mij.

Hij: zaken gaan goed bij jullie, geld loopt lekker binnen?

Ik: ja, mijn kasten zitten al overvol thuis zeer druk.

Hij: ik heb nog plaats in die van mij.

Ik: Ja, nu je er zelf niet meer inzit.






*Kleine nuance, hij is voor de mannen.
 
Back
Naar boven