Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #152.784
  • #152.785
Thanks heren! Moet wel goedkomen denk ik :p
Hoop dat ik geen gezeik met m'n conditie o.i.d ga krijgen maar time will tell
Heb het ook gehad, was voor mij niet meer als wat moe en wat hoesten. Al zou het hoesten ook kunnnen komen door het hele dagen blowen omdat ik in quarantaine zat en niet weg mocht/niks te doen had. Dus hoop dat het voor jou ook zo is

• #152.786
Heb het ook gehad, was voor mij niet meer als wat moe en wat hoesten. Al zou het hoesten ook kunnnen komen door het hele dagen blowen omdat ik in quarantaine zat en niet weg mocht/niks te doen had. Dus hoop dat het voor jou ook zo is
Ik zou nu wel een jointje kunnen gebruiken ja, verveel me kapot :roflol:

• #152.787
Nee m'n ma heeft corona (kwam ze gisteren achter) dus ben mezelf gelijk gaan testen
Maar die heeft het ook wel 10x zo erg te pakken
(Geen smaak, geen reuk, hoofdpijn etc)
Mijn klein beetje spierpijn valt dus reuze mee
Sterkte man!

• #152.789
Daarom dacht ik, ik deel even mijn positieve test uitslag zodat half DBB een verklaring heeft om niet te werken 😜

Ja maar goed, je bent toch niet verplicht om dit aan te tonen? Hoe heeft je werkgever hierop gereageerd? Ben serieus van plan om over tijdje ook 'positief' te zijn. Lekker twee weken chillen.

• #152.790
Ja maar goed, je bent toch niet verplicht om dit aan te tonen? Hoe heeft je werkgever hierop gereageerd? Ben serieus van plan om over tijdje ook 'positief' te zijn. Lekker twee weken chillen.
Tsja, laten we zeggen dat ik heel m'n werk heb aangestoken (onbewust, als ik wist dat ik corona had was ik natuurlijk niet gaan werken). Dus hoe ze hierop reageerde? Niet verrast :roflol:
Maar ja, je kan zeker gewoon vrij fixen doormiddel van fake testuitslagen. Ze zijn dan ook heel makkelijk te neppen.
Zie:
1616626366630.png

• #152.793
Conversatie tussen een ex-collega en mij.

Hij: zaken gaan goed bij jullie, geld loopt lekker binnen?

Ik: ja, mijn kasten zitten al overvol thuis zeer druk.

Hij: ik heb nog plaats in die van mij.

Ik: Ja, nu je er zelf niet meer inzit.

*Kleine nuance, hij is voor de mannen.

• #152.800
De leegte en het gemis van niet naar de sportschool kunnen gaan heb ik opgevuld met het kopen van een hardlooprugzak met waterzak bij de Aldi.

Nu ik de optie heb om daar helemaal niets mee te doen voel ik me een stuk beter. Als het me lukt om zo mij lange duurloop meer uit te breiden is dat alleen maar een bonus. Wat er op de internetz wordt gesuggereerd aan hoeveel water je zou moeten drinken is het een wonder dat ik op alles tussen de 15 en 21k de finish altijd wel gehaald heb.

Nu weet ik dat op het forum hardloopspul door een ieder altijd met veel enthousiasme wordt ontvangen dus ik voeg onderstaande nog even toe.

Er zijn twee modellen (waterzak of flesjes) en twee kleuren (zwart en iets met mintgroen) en dat het enige exemplaar wat er nog lag was een zwarte met waterzak, precies wat ik wilde: je wilt natuurlijk niet voor gek lopen!

Terug
Naar boven