XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #152.821
Alles is al fuckedup inderdaad, laat het weer dan in ieder geval niet fuckedup zijn.
Dat is ook al maanden deprimerend met die siberische kut kou. 20 graden is mijn nulpunt, daarboven begin ik eindelijk weer tot leven te komen.
Gelukkig heb ik die middle eastern genetics dus dan zie ik er ten minste weer gezond uit met een tan
Het is alles of niet imo. Als alles fuckedup is laat het weer dan maar ook fuckedup zijn. Je gaat toch ook geen cycle/blast beginnen als je alleen var hebt. En je gaat ook geen drugs gebruiken als je alleen één halve pil of één lijn tot je beschikking hebt. Die halve bak heb je niets aan. Blij maken met een dode mus.

Ik kan niet wachten om weer te kunnen bbq'en in m'n driekwartbroek met slippers.
Jij lijkt me ook echt het type hiervoor. En @BB_ en @Steks uiteraard ook.

• #152.822
Kan niet wachten om die zielige melanotan vial die op me staat de wachten in de koelkast weer te pinnen als de zonnebanken open gaan, in jaren niet zo bleek geweest. ;s

• #152.823
  • #152.824
De zonnebank moet gewoon ff open gaan
gay shit in dit land
Ik vind dit best een aardige vervanger van de zonnebank. Oogt een stuk natuurlijker dan duurdere merken

IMG_20210326_112831.jpg

• #152.825
Ik vind dat bronzer spul echt helemaal niets, fake as fuack.

Is net alsof je aan de synthol gaat

• #152.829
We hebben best aardig weer jongens, ook buiten kan je tannen.

• #152.834
Wat een gerimpelde hand zeg. Ben je de 100 al gepasseerd?
Letterlijk het eerste wat ik deed is men hand plooien en kijken hoe dit bij mezelf was, dat goedje misschien niet meer smeren zou ik zeggen, maakt je huid wel heel flexibel :p.
Bij sommige gaat het op de heupen zitten bij andere op de polsen zeker.

• #152.836
Letterlijk het eerste wat ik deed is men hand plooien en kijken hoe dit bij mezelf was, dat goedje misschien niet meer smeren zou ik zeggen, maakt je huid wel heel flexibel :p.
Bij sommige gaat het op de heupen zitten bij andere op de polsen zeker.
Ach nee, 't is niet mijn huid die wat hypermobiel is :roflol:

• #152.837
Ik heb al een bruine kop van het sporten buiten, maar verder nog errug bleek. I couldn't possibly care less. Ik ga straks weer enorm zonnebrand smeren enzo om te voorkomen dat ik verbrand en over een jaar of tien nog gerimpelder ben dan ik al word.

• #152.838
Ik heb al een bruine kop van het sporten buiten, maar verder nog errug bleek. I couldn't possibly care less. Ik ga straks weer enorm zonnebrand smeren enzo om te voorkomen dat ik verbrand en over een jaar of tien nog gerimpelder ben dan ik al word.
Boeit niemand

Terug
Naar boven